مطالب مرتبط:
زیرساخت ورود زائران پاکستانی به کشور فراهم شد
کشور در حال ورود به سیاه چاله جمعیتی است
آمادگی پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان برای ورود زاثران پاکستانی اربعین حسینی
آمادگی پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان برای ورود زائران پاکستانی
زیرساخت های پارکینگ بزرگ اربعین در مهران تکمیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 10:202024-07-27اجتماعي

امانی: زیرساخت ورود زایران پاکستانی به کشور فراهم شد


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: زیرساخت لازم برای ورود زائرین پاکستانی اربعین به کشور از طریق پایانه های مرزی این استان فراهم شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، گفت: با توجه به گرمای شدید هوا در این منطقه، نصب سایبان، سیستم های خنک کننده و نصب مه پاش انجام شده و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر امسال اربعین حسینی متفاوتی برای زائران اباعبدالله الحسین رقم بخورد.

وی با تاکید بر این که در تمامی خدمات و پروژه های انجام شده باید رضایت و رفاه حال زائرین ایرانی و خارجی در اولویت قرار گیرد، افزود: در این راستا روکش آسفالت جاده های منتهی به پایانه های مرزی، رفع نقاط پر حادثه، خط کشی محورها، نصب علائم، افزایش امکانات بهداشتی در پایانه های مرزی در حال انجام است.

وی در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه با اشاره به زیر ساخت های مناسبی که در این پایانه فراهم شده و در خرداد ماه سال جاری، سالن مسافری توسط وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: سال گذشته شاهد ورود نزدیک به 42 هزار نفر زائر پاکستانی از این پایانه مرزی بودیم و امسال در صورت همکاری لازم از سوی دو کشور، پیش بینی ورود 100 هزار زائر پاکستانی در ایام اربعین حسینی را داریم.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - پایانه های مرزی - سازمان راهداری و حمل - رییس سازمان راهداری - حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری - پایانه
آخرین اخبار سرویس:

امانی: زیرساخت ورود زایران پاکستانی به کشور فراهم شد

امانی: زیرساخت ورود زایران پاکستانی به کشور فراهم شد