مطالب مرتبط:
آژانس بین المللی انرژی اتمی: نیروگاه زاپروژیا در امان است
بازی خطرناک روسیه و اوکراین با نیروگاه اتمی زاپروژیا
ادامه آتش سوزی در کوه چیدو اندیکا
آتش سوزی جنگل ها و مراتع «پریکدان» بویراحمد مهار شد
حماس: هدف تلاش جدید برای آتش بس غزه جلوگیری از حمله ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-13بين الملل

علت آتش سوزی نیروگاه اتمی زاپروژیا حمله پهپادی نبوده است!


آژانس بین المللی انرژی اتمی به نقل از کارشناسان این نهاد که از نیروگاه اتمی زاپروژیا پس از حمله اوکراین بازدید کردند، مدعی شد که حمله پهپادی محتمل نیست! - علت آتش سوزی نیروگاه اتمی زاپروژیا حمله پهپادی نبوده است! آژانس بین المللی انرژی اتمی به نقل از کارشناسان این نهاد که از نیروگاه اتمی زاپروژیا پس از حمله اوکراین بازدید کردند، مدعی شد که حمله پهپادی محتمل نیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای با اشاره به آتش سوزی اخیر در برج خنک کننده نیروگاه هسته ای زاپروژیا، به نقل از کارشناسان آژانس مدعی شد که گزینه حمله پهپادی به این نیروگاه چندان محتمل نیست.

در بیانیه گروسی آمده است: تیم کارشناسی براساس مشاهدات به این نتیجه رسیده که آتش احتمالا از پایه برج خنک کننده شروع نشده است.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان آژانس حین بازرسی از برج آسیب دیده، آثار سوختگی را در تجهیزات داخلی بالاتر و نزدیک به نازل آب مشاهده کردند.

به گفته وی، نمونه بقایای به جا مانده شامل پلاستیک سوخته یا ذوب شده جمع آوری شده و در زمان بازرسی آثار پهپاد مشاهده نشده است ! گروسی اضافه کرد که تیم کارشناسی تایید کرده است که هیچ نشانه قابل توجهی مبنی بر اختلال ناشی از بقایای اجسام، خاکستر یا ز


برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - حمله پهپادی - نیروگاه اتمی - آژانس بین المللی - نیروگاه - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

علت آتش سوزی نیروگاه اتمی زاپروژیا حمله پهپادی نبوده است!

علت آتش سوزی نیروگاه اتمی زاپروژیا حمله پهپادی نبوده است!