مطالب مرتبط:
تردد در مرز مهران روان است
وضعیت تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران طی شامگاه سه شنبه
تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران
تردد یک میلیون و 925 هزار زائر از مرز مهران
وضعیت تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران طی بامداد چهارشنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 08:552024-08-21اجتماعي

وحیدی: تردد در مرز مهران روان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ احمد وحیدی در بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، اظهار داشت: تردد در مرز مهران به عنوان شلوغ ترین و پرترددترین مرز کشور، روان بوده و هیچ گونه مشکل ترافیکی نیز در مسیر ها و محور های مواصلاتی ایلام نداریم.

وی با اشاره به بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، گفت: خوشبختانه زوار از خدمات ارائه شده و زیرساخت های ایجاد شده در مرز مهران رضایت دارند و این رضایت مندی نتیجه تلاش همه دست اندرکاران کنگره بزرگ اربعین است.

وحیدی در خصوص آمار تردد زوار اربعین از ابتدای صفر تاکنون از مرز های 6گانه، تصریح کرد: در این مدت 3 میلیون و 150 هزار نفر از مرز های کشور خارج و یک میلیون و 350 هزار نفر نیز وارد کشور شده اند.

وزیر کشور عنوان کرد: در مرز مهران به عنوان شلوغ ترین مرز که تردد در آن به سهولت در حال انجام است از اول صفر بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از مرز مهران خارج شدند و حدود 600 هزار زائر هم برگشتند.

وحیدی ابراز کرد: با تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، تمهیدات لازم برای برگشت همه زوار به داخل کشور اندیشیده شده است.

 وی با قدردانی از استاندار ایلام به عنوان رییس ستاد اربعین استان ایلام و همه دست اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، یادآور شد: کنگره اربعین در ایلام بسیار باشکوه در حا


برچسب ها: مرز مهران - مهران - شهید سلیمانی - تردد - میلیون - خبرگزاری صدا و سیما - کشور
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: تردد در مرز مهران روان است

وحیدی: تردد در مرز مهران روان است