مطالب مرتبط:
آماده سازی اراضی یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی در شهرها و شهرک های مسکونی
آماده سازی اراضی بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی
آزاد سازی 14 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شوش
22 هکتار از اراضی کشاورزی فردیس آزاد سازی شد
عدم وجود مدرسه در شهرک های مسکونی کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 14:252024-08-03اقتصادي

آماده سازی اراضی بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی در نقاط شهری و شهرک ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان از آماده سازی حدود 50 هزار هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در نقاط شهری و شهرک ها به استعداد بیش از یک میلیون .

- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آماده سازی حدود 50 هزار هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در نقاط شهری و شهرک ها به استعداد بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان از آماده سازی حدود 50 هزار هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در نقاط شهری و شهرک ها به استعداد بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: شهرک سازی یکی از سیاست های مهم توسعه شهری در دولت سیزدهم بود که می تواند نتایج و آثار مثبتی در تامین مسکن افراد فاقد مسکن در کشور داشته باشد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: در سه سال گذشته مکان یابی و امکان سنجی 45 شهرک با هماهنگی و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی در استان ها آغاز شده است.

مالکی افزود: همچنین 21 شهرک مسکونی در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شده و مطالعات طرح جامع آن ها توسط مشاور آغاز شده است.


برچسب ها: سازمان ملی زمین و مسکن - سازمان ملی زمین - زمین و مسکن - سازمان - آماده سازی - وزارت راه و شهرسازی - نقاط شهری
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی اراضی بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی در نقاط شهری و شهرک ها

آماده سازی اراضی بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی در نقاط شهری و شهرک ها