مطالب مرتبط:
بررسی چالشهای طرح نهضت ملی مسکن در پرند/ بی مهری به پروژه 145 هکتاری
بررسی چالشهای طرح نهضت ملی مسکن | توقف پروژه 145 هکتاری در شهر پرند
بررسی چالشهای طرح نهضت ملی مسکن | توقف پروژه 145 هکتاری شهر پرند
پروژه های شاخص راهداری شهرستان دیر در هفته دولت تکمیل می شود
خرید یا فروش طرح نهضت ملی مسکن ممنوع
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 23:002024-07-27اقتصادي

تغییر دولت خللی در تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن ایجاد نمی کند


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تغییر دولت در اذهان عمومی دغدغه هایی ایجاد کرده اما سیاست های مسکن به گونه ای است که پروژه با جدیت ادامه می یابد.

- زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تغییر دولت در اذهان عمومی دغدغه هایی ایجاد کرده اما سیاست های مسکن به گونه ای است که پروژه با جدیت ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جعفر قزوینیان، شامگاه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: نهضت ملی مسکن وظیفه سنگین تری را روی دوش راه و شهرسازی گذاشته و با توجه به اینکه ساخت یک میلیون مسکن در سال جزو سیاست های بالادستی راه و شهرسازی قرار گرفته، این موضوع در استان ها نسیز خود را نشان داده و زنجان در این زمینه پیشرو است.

وی با بیان اینکه حجم بالای کار و تحویل واحدها در اسرع وقت، تلاش نیروها را مضاعف کرده است، خاطرنشان کرد: شهادت رییس جمهور و تغییر دولت، دغدغه هایی در تکمیل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن برای مردم ایجاد کرده اما سیاست ها طوری است که تکمیل واحدها با جدیت ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه زیرساخت های احداث مسکن فراهم شده و این موضوع نیاز کشور است، تصریح کرد: با تجربه ای که در سه سال گذشته به دست آمده و چالش های از پیش رو برداشته شده، سرعت ساخت و تحویل بهتر خواهد بود.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - راه و شهرسازی - مدیرکل راه و شهرسازی - شهرسازی - اذهان عمومی - استان زنجان - زنجان
آخرین اخبار سرویس:

تغییر دولت خللی در تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن ایجاد نمی کند

تغییر دولت خللی در تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن ایجاد نمی کند