مطالب مرتبط:
تیم فوتبال جوانان ایران برابر چین شکست خورد
تیم فوتبال جوانان ایران برابر چین شکست خورد
شکست تیم فوتبال جوانان ایران برابر چین
شکست جوانان ایران مقابل چین در دیداری تدارکاتی
باخت تیم فوتبال جوانان ایران بدون بازیکنان اصلی مقابل چین آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 10:152024-08-11فرهنگي

هنرمندان خراسان شمالی جشنواره تجسمی جوانان ایران را داوری می کنند


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان خراسان شمالی داوران سی و یکمین دوره جشنواره تجسمی جوانان ایران شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان خراسان شمالی داوران سی و یکمین دوره جشنواره تجسمی جوانان ایران شدند.

مسعود مرواری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حسین معمری در رشته عکس، علی کاملیان در رشته مجسمه سازی، عباس ناصری در کاریکاتور و محمدرضا فیروزه در رشته نقاشی در کنار دیگر داوران، آثار این دوره از جشنواره را در این رویداد ارزیابی می کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رشته های تصویرسازی، خوشنویسی، رسانه های هنری جدید، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی، نگارگری و هنر سرامیک در قالب سلسله کارگاه های تولید محور برگزار می شود و آثار تولیدشده داوری می شوند، افزود: چهار داور این رویداد از خراسان شمالی هستند.

سی و یکمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها 19 تا 23 شهریور ماه امسال به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.


برچسب ها: جشنواره تجسمی جوانان ایران - خراسان شمالی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره - جوانان ایران - معاون امور هنری
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان خراسان شمالی جشنواره تجسمی جوانان ایران را داوری می کنند

هنرمندان خراسان شمالی جشنواره تجسمی جوانان ایران را داوری می کنند