مطالب مرتبط:
350 هزار سفیر سلامت، خود مراقبتی به خانواده ها آموزش می دهند
فعالیت 350 هزار سفیر سلامت در البرز
اقدام خنده دار مادر ایرانی در آموزش دلبری اول صبح به دختر تازه عروسش / عکس
اقدام خنده دار مادر ایرانی در آموزش دلبری اول صبح به دختر تازه عروسش / عکس
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای دانش آموزان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:502024-07-24پزشكي

350 هزار سفیر سلامت خود مراقبتی به خانواده ها آموزش می دهند


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: برای ترویج فرهنگ خودمراقبتی 350 هزار سفیر سلامت و 6 هزار و 200 داوطلب سلامت محله در این استان فعالیت دارند.

- کرج- رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: برای ترویج فرهنگ خودمراقبتی 350 هزار سفیر سلامت و 6 هزار و 200 داوطلب سلامت محله در این استان فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام صیادی گفت: در طرح خود مراقبتی بیش از 350 هزار سفیر سلامت در خانواده ها و مدارس توسط مراقبان سلامت در مراکز بهداشت استان البرز آموزش دیده اند تا نکات لازم به خانواده های خود منتقل کنند.

وی اظهار کرد: داوطلبان سلامت محله نیز با فراگیری آموزش های لازم با موضوع سلامت خانواده، کودکان، بهداشت بانوان، بهداشت فردی و بهداشت محله در پایگاه های سلامت و مراکز جامع سلامت استان البرز خدمات لازم را به خانواده ها ارائه می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز یادآور شد: برنامه خود مراقبتی توسط وزارت بهداشت در سال 1394 به تمام دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد تا مردم بتوانند به صورت مستقل و با اتکاء به خود و یا با مشورت گرفتن از منابع مجاز از سلامت خود مراقبت کنند.

صیادی تاکید کرد: خود مراقبتی با خود درمانی متفاوت است و اگر خود مراقبتی را به صورت صحیح انجام دهیم، موجب بهبود سلامت و افزایش کیفیت زندگی می شود؛ بر اساس طرح خود مراقبتی، آ


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی البرز - رییس دانشگاه علوم پزشکی - سلامت - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی البرز - سفیر سلامت - خانواده ها
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار سفیر سلامت خود مراقبتی به خانواده ها آموزش می دهند

350 هزار سفیر سلامت خود مراقبتی به خانواده ها آموزش می دهند