مدیران جامعه نباید از نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوندمدیران جامعه نباید از شناسایی نقاط ضعف خود در نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند بلکه باید فرصتی برای اصلاح، بهبود و اصلاح عملکرد خود بدانند زیرا اولین نقش اصحاب رسانه خدمت به مردم در قالب نظارت، - ایسنا/اصفهان شهردار آران و بیدگل گفت: مدیران جامعه نباید از شناسایی نقاط ضعف خود در نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند بلکه باید فرصتی برای اصلاح، بهبود و اصلاح عملکرد خود بدانند زیرا اولین نقش اصحاب رسانه خدمت به مردم در قالب نظارت، کنترل و پایش سازمان ها تعریف می شود. محسن صانعی، امروز(سه شنبه، 16 مرداد) در آیین رونمایی از المان خبرنگار، اظهار کرد: نقد منصفانه، واقعیت انکارناپذیر برای مدیریت موفق است و مسئولان باید پذیرای نقد سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت پیشبرد امور و رفع مشکلات موجود باشند. وی افزود: مجموعه مدیریت شهری، برای شناسایی خدمت و اجرای درست آن در یک سیستم منسجم و منظم فعالیت می کنند که مؤلفه های سیاست گذاری، تصمیم گیری و تصمیم سازی بر عهده شورای شهر بوده و شهرداری مجری این برنامه است که به صورت مدام و مرتب باید در ارتباط با هم باشند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار آران و بیدگل تأکید کرد: اطلاع رسانی اقدام های مدیران، دومین نقش اثربخش خبرنگاران در جامعه است که دستگاه های ما در این بخش ضعیف عمل می کنند، در حالی که برچسب ها: اصحاب رسانه - نقد منصفانه - اصحاب - رسانه - خدمت به مردم - شناسایی - اصلاح |
آخرین اخبار سرویس: |