مطالب مرتبط:
خاطره مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اصحاب رسانه
تقدیر از خبرگزاری دانشجو در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه
خانواده بزرگ اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی گرد هم آمدند
جامعه با رسانه دچار لکنت زبان مسیر درستی را نمی رود
جامعه نیازمند پیام های سلامت محور است/ راهبردهای رسانه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 10:052024-08-06سياسي

مدیران جامعه نباید از نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند


مدیران جامعه نباید از شناسایی نقاط ضعف خود در نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند بلکه باید فرصتی برای اصلاح، بهبود و اصلاح عملکرد خود بدانند زیرا اولین نقش اصحاب رسانه خدمت به مردم در قالب نظارت، - ایسنا/اصفهان شهردار آران و بیدگل گفت: مدیران جامعه نباید از شناسایی نقاط ضعف خود در نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند بلکه باید فرصتی برای اصلاح، بهبود و اصلاح عملکرد خود بدانند زیرا اولین نقش اصحاب رسانه خدمت به مردم در قالب نظارت، کنترل و پایش سازمان ها تعریف می شود.

محسن صانعی، امروز(سه شنبه، 16 مرداد) در آیین رونمایی از المان خبرنگار، اظهار کرد: نقد منصفانه، واقعیت انکارناپذیر برای مدیریت موفق است و مسئولان باید پذیرای نقد سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت پیشبرد امور و رفع مشکلات موجود باشند.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری، برای شناسایی خدمت و اجرای درست آن در یک سیستم منسجم و منظم فعالیت می کنند که مؤلفه های سیاست گذاری، تصمیم گیری و تصمیم سازی بر عهده شورای شهر بوده و شهرداری مجری این برنامه است که به صورت مدام و مرتب باید در ارتباط با هم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار آران و بیدگل تأکید کرد: اطلاع رسانی اقدام های مدیران، دومین نقش اثربخش خبرنگاران در جامعه است که دستگاه های ما در این بخش ضعیف عمل می کنند، در حالی که


برچسب ها: اصحاب رسانه - نقد منصفانه - اصحاب - رسانه - خدمت به مردم - شناسایی - اصلاح
آخرین اخبار سرویس:

مدیران جامعه نباید از نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند

مدیران جامعه نباید از نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند