مطالب مرتبط:
وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی در دریای عمان و شرق خلیج فارس
پیش بینی استمرار وزش بادوگردوخاک و کاهش کیفیت هوا
رگبار باران در 17 استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور
وزش باد نسبتا شدید پدیده غالب جوی در زنجان
پیش بینی دمای هوای کشور/ وزش باد و گردوخاک تا پایان هفته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 09:002024-07-30اجتماعي

وزش باد های نسبتاً شدید و کاهش کیفیت هوا در جزایر خلیج فارس


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: وزش باد های نسبتاً شدید جنوب شرقی، مواج شدن دریا و در سواحل و جزایر بروز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش ، مجتبی حمزه نژاد با اشاره به ناپایداری دریایی در استان، گفت: امروز بیشینه سرعت باد در این مناطق به بیش از چهل و پنج کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک متر و نیم خواهد رسید.

او گفت: توصیه می شود شناور های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور ها در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: بعدازظهر و اوایل شب نیز در ارتفاعات استان بویژه شهرستان بشاگرد و برخی از نقاط مستعد، رشد ابر همراه با رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود و تداوم این شرایط جوی و دریایی تا پایان فردا دهم مرداد پیش بینی می شود.

حمزه نژاد افزود: سرعت باد پنجشنبه کاسته خواهد شد و اوایل هفته آینده افزایش باد های جنوب شرقی در مناطق دریایی استان و مواج شدن دریا پیش بینی می شود.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - کاهش کیفیت هوا - ارتفاع - کیفیت هوا
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد های نسبتاً شدید و کاهش کیفیت هوا در جزایر خلیج فارس

وزش باد های نسبتاً شدید و کاهش کیفیت هوا در جزایر خلیج فارس