مطالب مرتبط:
سخنگوی وزارت خارجه: تبادل پیام بین ایران آمریکا برقرار است/ درخواست خویشتن داری از ایران غیرمنطقی است/ آقای عراقچی از بدنه وزارت خارجه و از متن این وزارتخانه هستند/ ما در مذاکرات آتش بس جنگ غزه حضوری نداریم و بنای حضور نداریم
عکس جدید محمد رضا گلزار غوغا کرد / آقای بازیگر از استایل جدیدش رونمایی کرد
عکس جدید محمد رضا گلزار غوغا کرد / آقای بازیگر از استایل جدیدش رونمایی کرد
هشدار قرمز برای این 7 شهر ایران
مشاجره رسایی و قالیباف بر سر نطق روز گذشته عراقچی | رسایی: آقای قالیباف! ماده 204 را بیاورید | قالیباف: حفظ هستم + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 18:052024-08-19فرهنگي

«ردیف آوازی تعزیه ایران» رونمایی شد/ هشدار جدی آقای پژوهشگر


آیین رونمایی از اولین مجموعه «ردیف آوازی تعزیه ایران» با تالیف سید محسن هاشمی دوشنبه بیست و نهم مرداد در تالار مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

- ردیف آوازی تعزیه ایران رونمایی شد/ هشدار جدی آقای پژوهشگر آیین رونمایی از اولین مجموعه ردیف آوازی تعزیه ایران با تالیف سید محسن هاشمی دوشنبه بیست و نهم مرداد در تالار مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از اولین ردیف آوازی تعزیه ایران اثر سیدمحسن هاشمی به همت مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از هنرمندان تئاتر و موسیقی برگزار شد.

تلاش برای تولید یک پروژه سودمند در موسیقی در ابتدای این مراسم که اجرای آن بر عهده سعید بیابانکی بود، رمضی مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی از روند تولید این آلبوم موسیقایی بیان کرد: تولید این پروژه در زمان مدیریت جناب عرفانپور در مرکز موسیقی حوزه هنری کلید خورد و فکرمی کنم پروژه سودمندی در حوزه مداحی، سرود و پروژه های آیینی محسوب می شود.

وی افزود: این پروژه دربرگیرنده گنجینه ارزشمندی است که می تواند مورد توجه بیشتری قرار گیرد چرا که هر گوشه موسیقایی آن می تواند مسیر سودمندی برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با موسیقی تعزیه باشد.


برچسب ها: حوزه هنری انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - رونمایی - حوزه هنری - محسن هاشمی - تعزیه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

«ردیف آوازی تعزیه ایران» رونمایی شد/ هشدار جدی آقای پژوهشگر

«ردیف آوازی تعزیه ایران» رونمایی شد/ هشدار جدی آقای پژوهشگر