مطالب مرتبط:
فرهنگستان کدام ویراستار هوشمند را تایید کرد؟
فراخوان جذب مترجم، ویراستار و زبان دان بومی از سوی اداره ترجمه مجمع جهانی اهل بیت(ع)
جای خالی پارک موضوعی زبان فارسی در مشهد
نامه رهبر انقلاب به جوانان آمریکایی زبان جذابی دارد
شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | جزییات ماجرا از زبان معاون استاندار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 12:302024-08-06فناوري

فرهنگستان زبان و ادب فارسی کدام ویراستار هوشمند را تایید کرد؟


با توجه به گسترش فنّاوری اطلاعات و به منظور حفظ خطّ و زبان فارسی در محیط رایانه و فضای مجازی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی بر آن شده است تا با محوریت گروه زبان و رایانه، - با توجه به گسترش فنّاوری اطلاعات و به منظور حفظ خطّ و زبان فارسی در محیط رایانه و فضای مجازی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی بر آن شده است تا با محوریت گروه زبان و رایانه، از محصولات نرم افزاری مرتبط با زبان و خطّ فارسی حمایت معنوی کند.

فرهنگستان زبان و ادب فارسی با هدف پشتیبانی از محصولات نرم افزاری مرتبط با زبان و خط فارسی در رایانه و فضای مجازی به ویراستار هوشمند ویراویراست نشان تأیید داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،با توجه به گسترش فنّاوری اطلاعات و به منظور حفظ خطّ و زبان فارسی در محیط رایانه و فضای مجازی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی بر آن شده است تا با محوریت گروه زبان و رایانه، از محصولات نرم افزاری مرتبط با زبان و خطّ فارسی حمایت معنوی کند.

برپایه این گزارش روابط عمومی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، در نخستین گام، پس از بررسی ویراستار هوشمند ویراویراست و سنجش آن با داده ها محک تهیه شده در گروه زبان و رایانه فرهنگستان زبان و ادب فارسی، به این نرم افزار نشان تأیید تعلق گرفت و پیوند آن در بخش پیوندهای مفید وبگاه فرهنگستان بارگذاری شد.


برچسب ها: فرهنگستان زبان و ادب فارسی - فرهنگستان زبان و ادب - زبان و ادب فارسی - فرهنگستان زبان - زبان - فارسی - فرهنگستان
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگستان زبان و ادب فارسی کدام ویراستار هوشمند را تایید کرد؟

فرهنگستان زبان و ادب فارسی کدام ویراستار هوشمند را تایید کرد؟