مطالب مرتبط:
40 هکتار مزارع گندم گیلانغرب در آتش سوخت
40 هکتار مزارع گندم گیلانغرب در آتش سوخت
حریق 15 هکتار مزرعه گندم و بادام و مرتع در اصفهان
2 متخلف آتش زدن مزارع مهاباد به مراجع قضایی معرفی شدند
معرفی 2 متخلف آتش زدن مزارع مهاباد به مراجع قضایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 20:102024-07-27حوادث

15 هکتار از مزارع گندم و بادام سمیرم در آتش سوخت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع آتش سوزی در 15 هکتار از مزارع گندم و بادام کمه در منطقه پادنای وسطی سمیرم خبر داد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهران اظهار کرد: وقوع حریق در 15 هکتار از مزارع گندم و بادام و مراتع مهر پهن شهر کمه واقع در بخش پادنای وسطی شهرستان سمیرم ساعت 12 به عوامل امدادی استان گزارش شده است.

وی افزود: این آتش سوزی پس از 3 ساعت تلاش عوامل محلی.

شهرداری نیروهای مردمی و آتش نشانی مهار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بر اثر این حادثه 6 هکتار از مزارع گندم 5 هکتار مزارع بادام و 4 هکتار از مراتع منطقه در آتش سوخت، ادامه داد: علت وقوع حادثه افزایش دما عوامل انسانی ارزیابی شد که به علت وزش تندباد حریق گسترش یافت.

وی اضافه کرد: همچنین وقوع حریق در یک هکتار از مراتع روستای بادجان شهرستان فریدن طی ظهر امروز با تلاش نیروهای محلی و عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی منطقه مهار و کنترل شد.

شیشه فروش تصریح کرد: روز گذشته نیز به علت شدت گرما حریق رخ داده در 3 هکتار از مراتع روستای بسینان شهرستان بویین میاندشت مهار شد.

وی با بیان اینکه علت تمامی حوادث فوق عوامل انسانی اعلام شد که با توجه به افزایش دما و وزش تند باد گسترش یافت، افزود: در این رابطه و با توجه به افزایش احتمال وقوع حریق به د


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - هکتار - استانداری اصفهان - بحران استانداری - مزارع - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

15 هکتار از مزارع گندم و بادام سمیرم در آتش سوخت

15 هکتار از مزارع گندم و بادام سمیرم در آتش سوخت