مطالب مرتبط:
اجلاسیه شهدای غریب و تجلیل از آزادگان سرافراز
تجلیل از آزادگان سرافراز گیلان
تجلیل از آزادگان عزیز هشت سال دفاع مقدس بوشهر
شرایط مناسب ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای میزبانی استقلال
آزادگان نماد حرّیت در جامعه هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 23:202024-08-14سياسي

تجلیل از آزادگان پیشکسوت در تبریز


در آستانه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ویژه برنامه تجلیل از آزادگان پیشکسوت در سالن همایش های پارک موزه دفاع مقدس تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ،امیر دریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از آزادگان پیشکسوت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره آزادگان که آنان را مظهر استقامت و صبر می دانند گفت: یکی از جلوه های بزرگ و ماندگار دوران دفاع مقدس همین آزادگانی هستند که تا آخرین نفس جنگیدند و سال ها در اسارت زیستند اما تسلیم خواسته دشمن نشدند بلکه مبلغ و سفیر ایران اسلامی هم شدند و سختی و شکنجه های زندان را به جان خریدند.

 وی گفت: اگر امروز در آرامش ، امنیت و آسایش به سر می بریم و بی هیچ ابایی زندگی می کنیم مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگانی هستیم که بی هیچ منتی جانشان را بر کف دست گرفتند و فراتر از آن خانواده های این عزیزان هم سال ها در بی خبری فراق فرزندان و همسرانشان را به دوش کشیدند.

امیر دریادار عباسی آزادگان را اسوه و الگوی استقامت و صبر خواند و گفت: امروز شاهدیم جوانان این سرزمین با تاسی از همین الگوها پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کنند و در این راه خستگی نمی شناسند زیر استقامت را از اسوه های خود یعنی آز


برچسب ها: آزادگان - تجلیل از آزادگان - آذربایجان شرقی - دفاع مقدس - پیشکسوت - سالروز بازگشت آزادگان - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از آزادگان پیشکسوت در تبریز

تجلیل از آزادگان پیشکسوت در تبریز