مطالب مرتبط:
ببینید| توضیحات مهم عارف درباره انتخاب وزرا
انتخاب وزرا با هوشمندی و منطبق بر راهبردها به نتیجه می رسد/وزرای انتخابی بایددانش، تخصص، تدبیر، دور اندیشی ، همت بلند و اراده کار داشته باشند
بومی بودن و کارآمدی دو شاخصه انتخاب مدیران فارس/ برای پیشرفت فارس با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم
انتخاب احمد دنیامالی به عنوان گزینه وزیر ورزش
«عزیز محمدی» رییس هیأت دوچرخه سوای استان اردبیل انتخاب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 08:152024-08-11سياسي

در انتخاب وزرا، «جوان گرایی» و «دوری از نگاه حزبی» لحاظ شود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می کنم رییس جمهور در معرفی وزرا به مجلس، موضوع جوان گرایی و دور شدن از نگاه حزبی و جناحی را مورد توجه قرار دهد.

- در انتخاب وزرا، جوان گرایی و دوری از نگاه حزبی لحاظ شود نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می کنم رییس جمهور در معرفی وزرا به مجلس، موضوع جوان گرایی و دور شدن از نگاه حزبی و جناحی را مورد توجه قرار دهد.

سید مرتضی محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به انتصابات اخیر رییس جمهور، گفت: این انتصاباتی که تا به امروز از سوی رییس جمهور انجام شده است، هیچ نسبتی با شعار تکراری وی مبنی بر فراجناحی بودن ندارد.

وی متذکر شد: رییس جمهور تقریباً در همه دیدارها و سخنرانی های خود سخن از اجماع ملی و دولت وفاق ملی می زند و تاکید کرده است که نگاهش به یک جناح خاص نیست.

وی حتی در دیدار با کارشناسان و اعضای ستادهای انتخاباتی خود اعلام کرد نمی خواهیم طوری عمل کنیم که بگویند این ها هم مثل قبلی ها برای یک جناح و جریان هستند و می خواهند دولت را با یک جریان اداره کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته ما فعلاً این موضوع را به حساب این می گذاریم که رییس جمهور تمایل داشته تعدادی از افراد نزدیک به خودش را به عنوان رییس دفتر، معاون اجرایی، معاون


برچسب ها: نماینده مردم تهران در مجلس - رییس جمهور - جوان گرایی - نماینده مردم تهران - نگاه حزبی - مجلس شورای اسلامی - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب وزرا، «جوان گرایی» و «دوری از نگاه حزبی» لحاظ شود

در انتخاب وزرا، «جوان گرایی» و «دوری از نگاه حزبی» لحاظ شود