مطالب مرتبط:
شهید هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین سپری کرد
تسلیت سید محمد خاتمی در پی شهادت اسماعیل هنیه/ از خداوند منان می خواهم که خون پاک این شهید همچون زندگی سرشار از مبارزه اش عاملی باشد در جهت رهایی مردم مظلوم فلسطین
تحلیلگر سیاسی پاکستانی: شهادت «اسماعیل هنیه» شکست راه حل دو کشوری مسئله فلسطین است
پیام ظریف در پی شهادت اسماعیل هنیه/ ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد
پیام تسلیت جمعیت دفاع از ملت فلسطین خوزستان به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 21:252024-07-31سياسي

شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین سپری کرد


شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین و مبارزه با دشمن صهیونیستی سپری کرد و در این راه حتی از فدا کردن فرزندان و خانواده خود دریغ نکرد.

- ایسنا/قم شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین و مبارزه با دشمن صهیونیستی سپری کرد و در این راه حتی از فدا کردن فرزندان و خانواده خود دریغ نکرد.

محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پی شهادت مظلومانه رییس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ مَن اظلَمُ مِمّن ذُکِّرَ بِایتِ رَبِّهِۦ ثُمَّ اَعرَض عَنها اِنّا مِنَ المُجرمینَ مُنتقمون(سجده، آیه 22) چه کسی ستمکارتر از آن شخص است که آیات خدا را برایش بگویند و تذکر دهند سپس رو گردانیده و بی اعتنا بماند البته ما از تبهکاران به شدت انتقام خواهیم گرفت .

شهادت مظلومانه رییس دفتر سیاسی حماس، برادر مجاهد، اسماعیل هنیه و محافظ دلاور او قلب امت اسلام، جبهه مقاومت، به ویژه ملت بزرگ ایران و فلسطین را داغدار و اندوهگین کرد.

شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین و مبارزه با دشمن صهیونیستی سپری کرد و در این راه حتی از فدا کردن فرزندان و خانواده خود دریغ نکرد و در نهایت خود نیز به آرزوی دیرینه اش که همانا شهادت بود، رسید.


برچسب ها: اسماعیل هنیه - آرمان فلسطین - اسماعیل - مبارزه با دشمن - رییس دفتر سیاسی حماس - صهیونیستی - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین سپری کرد

شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین سپری کرد