مطالب مرتبط:
سه شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات امنیت سایبری در راه ایران
3 شرکت خارجی تولیدکننده محصولات «امنیت سایبری» به ایران می آیند
افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در راه است ؟
موسویان، دیپلمات ارشد سابق: از 41 توصیه FATF، فقط دو مورد را اجرا نکرده اند؛ یکی CFT و دیگر پالرمو / طبق ماده 4 CFT تعیین مصادیق تروریسم، بر عهده دولت ها است؛ گروه های تروریستی تعیین شده توسط شورای امنیت هم القاعده و داعش هستند که دشمن خونین ایران هستند / حزب الله توسط سازمان ملل بعنوان گروه
هواپیماهای 28 کشور جهان با ایمنی و امنیت وارد ایران می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 13:452024-07-27سياسي

سه شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات امنیت سایبری در راه ایران


شنیده ها حاکیست، سه شرکت بزرگ از تولید کنندگان محصولات و سامانه های امنیت سایبری دنیا، شروط مرکز مدیریت راهبردی افتا را برای فعالیت در جمهوری اسلامی ایران پذیرفته اند.

- شنیده ها حاکیست، سه شرکت بزرگ از تولید کنندگان محصولات و سامانه های امنیت سایبری دنیا، شروط مرکز مدیریت راهبردی افتا را برای فعالیت در جمهوری اسلامی ایران پذیرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مدیریت راهبردی افتا نوزدهم تیرماه امسال در نامه ای به شماره 9431/03/الف/ع به دستگاه های دارای زیر ساخت حیاتی کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت های فعال در حوزه تامین محصولات ، سامانه ها و سکوهای حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات اعلام کرده بود که شرط فعالیت و عرضه محصولات و سامانه های امنیت سایبری خارجی، معرفی نماینده رسمی حقوقی داخلی با اختیارات تمام در ایران است.

شنیده ها حاکی است، سه شرکت بزرگ امنیت سایبری PT- (Positive Technologies)، Acron و سنگ فور به ترتیب از کشورهای روسیه، هند و چین شرایط مرکز مدیریت راهبردی افتا را برای فعالیت در ایران پذیرفته و هر سه شرکت نماینده رسمی حقوقی تام الاختیار داخلی خود را به این مرکز معرفی کرده اند.

به این ترتیب از این پس محصولات، سامانه ها و سکوهای حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات این سه شرکت امنیتی روانه بازار مصرف ایران خواهد شد.


برچسب ها: مرکز مدیریت راهبردی افتا - امنیت سایبری - جمهوری اسلامی ایران - محصولات - امنیت - سایبری - تولید کنندگان
آخرین اخبار سرویس:

سه شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات امنیت سایبری در راه ایران

سه شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات امنیت سایبری در راه ایران