مطالب مرتبط:
سوریه: اشغالگران جنایت مجدل شمس را مرتکب شدند
هشدار شدید ایران نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در قبال لبنان به بهانه حادثه مجدل شمس واقع در منطقه جولان اشغالی
هشدار شدید ایران به ماجراجویی رژیم صهیونیستی در حادثه مجدل شمس
هشدار ایران به رژیم صهیونیستی در پی حادثه مجدل شمس
کنعانی: رژیم صهیونیستی صلاحیتی برای اظهارنظر درباره حادثه مجدل شمس ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 14:202024-07-28بين الملل

سوریه رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت مجدل شمس دانست


وزارت خارجه سوریه امروز (یکشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد رژیم اشغالگر اسراییلی روز شنبه جنایت فجیعی را در مجدل شمس مرتکب شد و سپس مقاومت لبنان را مسوول این جنایت دانست.

- وزارت خارجه سوریه امروز (یکشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد رژیم اشغالگر اسراییلی روز شنبه جنایت فجیعی را در مجدل شمس مرتکب شد و سپس مقاومت لبنان را مسوول این جنایت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه سوریه امروز (یکشنبه) در این بیانیه گفت: جنایت مجدل شمس در چهارچوب تلاش های رژیم اشغالگر برای تشدید تنش در منطقه و گسترش دامنه تجاوزات خود در آن است.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: ما تلاش های رژیم صهیونیستی برای بهانه تراشی به منظور توسعه دامنه تجاوزات خود را به شدت محکوم می کنیم و مسوولیت هرگونه تشدید تنش خطرناک اوضاع در منطقه را متوجه این رژیم می دانیم.

در این بیانیه آمده است که رژیم اشغالگر اسراییلی روز شنبه جنایت فجیعی را در مجدل شمس مرتکب شد و سپس مقاومت لبنان را مسوول این جنایت دانست.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد: مردم ما در جولان اشغالی سوریه که حاضر به چشم پوشی از هویت عربی و سوری خود نشدند هرگز فریب دروغ های اشغالگران را نخواهند خورد و آنها بخش جدایی ناپذیر مقاومت در برابر اشغالگر و سیاست های خصمانه آن بوده ، هستند و خواهند ماند.


برچسب ها: وزارت خارجه سوریه - رژیم اشغالگر - وزارت خارجه - جنایت - رژیم - اشغالگر - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

سوریه رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت مجدل شمس دانست

سوریه رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت مجدل شمس دانست