مطالب مرتبط:
آخرین جزییات از اجرای بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه ریلی اعلام شد + فیلم
واریز حقوق بازنشستگان متناسب سازی شده از شنبه+جدول رتبه بندی | اجرای طرح 20 تا 20 برای حقوق بازنشستگان
اجرای طرح روستای باسواد در 10 استان کشور
اجرای طرح پایش مجرمان سابقه دار با پابند الکترونیک در مازندران
اجرای طرح واکسیناسیون پنوموکوک در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 13:302024-08-11حوادث

اجرای 65 طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در بیرجند


رییس پلیس راهور خراسان جنوبی از اجرای 65 طرح کنترل و برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن در بیرجند خبر داد و گفت: در این طرح ها 322 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا عباسی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی در خصوص برقراری نظم جامعه و ایجاد آرامش خصوصاً در ایام تعطیل و شب در تفرجگاه ها و پارک ها و خیابان ها، مأموران پلیس راهور با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بیرجند، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان اجرایی کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی افزود: در اجرای این طرح با خودروها و موتورسیکلت هایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ های غیر مجاز و رانندگی با سرعت های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می شدند برخورد شد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس تاکنون 65 طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف را اجرا کردند، تصریح کرد: در این طرح ها، 322 دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجار شکن و متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین تعداد 141 دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز به صورت سیستمی توقیف و تعداد هزار و 816 ران


برچسب ها: بیرجند - خراسان جنوبی - پلیس راهنمایی و رانندگی - طرح ارتقا امنیت اجتماعی - پلیس راهور - رییس پلیس - راهنمایی و رانندگی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 65 طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در بیرجند

اجرای 65 طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در بیرجند