مطالب مرتبط:
جهش تولید جز در سایه همراهی بخشی دولتی و خصوصی محقق نمی شود
صنایع کوچک و متوسط؛ از اصلی ترین اجزای جهش تولید
انتخاب اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید در دستورکار امروز مجلس
آغاز جلسه علنی مجلس/ انتخاب اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید در دستور کار
اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید در جلسه امروز مجلس انتخاب می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 14:302024-08-11اقتصادي

جهش تولید با حمایت از صنایع کوچک محقق می شود


بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی در قالب صنایع کوچک در فارس فعالیت می کنند که می توانند نقش بسزایی در جهش تولید داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: از مجموع 3 هزار و 400 واحد تولیدی و صنعتی بیش از 90 درصد را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند.

سید مسعود عظیمی افزود: بر اساس آمار موجود در شهرک ها و نواحی استان از مجموع 3 هزار و 400 واحد تولیدی و صنعتی بیش از 90 درصد را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند.

 وی بیان کرد: این شرکت خدمات حمایتی در 25 سرفصل را به منظور تقویت واحد های صنعتی ارائه می دهد که مهم ترین آن، شامل طرح حمایت از پایان نامه ها، استارت آپ ها، طرح ها و اولویت های پژوهشی، مراکز نوآوری، کلینیک های کسب و کار، فن بازار های منطقه ای و حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد: در یک سال گذشته 34 دفتر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شیراز به مجموعه های دانش بنیان و گروه های مشاوره ای صنایع کوچک واگذار و 35 مشاور در مرکز خدمات فناوری و کسب- کار مستقر شده است.

وی افزود: کمک به راه اندازی مجدد 127 واحد غیر فعال و راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی در یک سال اخیر، آموزش 3 هزار و 500 نفر از شاغلان واحد های صنعتی مستقر در استان در قالب 87 دوره آم


برچسب ها: شرکت شهرک های صنعتی فارس - صنایع کوچک - شهرک های صنعتی فارس - شرکت شهرک های صنعتی - صنایع کوچک و متوسط - واحد تولیدی - صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با حمایت از صنایع کوچک محقق می شود

جهش تولید با حمایت از صنایع کوچک محقق می شود