مطالب مرتبط:
دست کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی گیر کرد+ عکس
دست کارگر در چرخ گوشت صنعتی گیر کرد
(ویدئو) غذای خیابانی در ژاپن؛ درست کردن انواع سوسیس در توکیو
قیمت انواع گوشی ال جی در بازار مرداد 1403/ جدول
ساعت مناسب برای مصرف انواع ویتامین ها در طول روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 12:302024-08-17اقتصادي

ضرورت کاربرد انواع لرزه گیر ارتعاشات صنعتی


لرزه گیر ارتعاشات صنعتی جهت کاهش لرزش، تکان و صداهای ایجادشده در اثر شوک های ناگهانی، انبساط یا انقباض یا حرکت سریع سیالات در صنایع مختلف استفاده می شود.

- لرزه گیر چیلر ضرورت استفاده از لرزه گیر ارتعاشات صنعتی لرزه گیر لاستیکی و فلزی مقاومت قابل توجهی در برابر شکسته شدن یا افت کارایی دارد.

با خرید لرزه گیر لاستیکی یا فلزی، بسته به نیاز در صنایع مختلف، از شل شدن اتصالات جلوگیری می شود و گردوخاک، آب یا عوامل خارجی وارد خط لوله یا تجهیزات دربسته صنعتی نمی شود.

ازطرفی با این قطعات، فرسودگی تجهیزات به حداقل می رسد؛ چراکه تکان های مداوم و با سرعت بالا در درازمدت آسیب های زیادی به سطوح بیرونی تجهیزات در صنایع وارد می کند.

لرزه گیرهای ضدارتعاش طوری طراحی شده اند که در برابر تنش های الکتریکی و تغییر شکل، مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهند.

کاربرد لرزه گیر ارتعاشات صنعتی کاربرد مهم و گسترده این لرزه گیرهای سبک که به راحتی جای گذاری و تعویض می شوند، در صنایعی مانند پتروشیمی و خطوط انتقال سیالات است که باعث حفاظت حداکثر از تجهیزات در زمان تکان های شدید، ارتعاش های مداوم و شوک های ناگهانی خواهد شد.

کاربرد لرزه گیرها، به خصوص لرزه گیر آکاردئونی در صنایعی است که انبساط و انقباض سیالات یا فشار ناگهانی آن ها، ارتعاش های شدیدی ایج


برچسب ها: لرزه - صنعتی - تجهیزات - کاربرد - صنایع - استفاده - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاربرد انواع لرزه گیر ارتعاشات صنعتی

ضرورت کاربرد انواع لرزه گیر ارتعاشات صنعتی