مطالب مرتبط:
وضعیت قرمز آلودگی هوا در دو شهر خوزستان
«وضعیت قرمز» هوا در دو شهر خوزستان
آلودگی هوا به تهران برگشت/ 3 منطقه در وضعیت قرمز
خبر فوری برای تهرانی ها | این 3 منطقه در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفتند
هوای 2 شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 11:202024-07-30اجتماعي

وضعیت قرمز آلودگی هوا در 2 شهر خوزستان


براساس آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه های سنی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 9 صبح شنبه براساس اندازه گیری ذرات معلق با اندازه 2.

5 میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه های حفاری و پادادشهر اهواز به ترتیب با شاخص های 151 و 157 و ماهشهر 153 میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد، وضعیت هوا در آبادان 107، اندیمشک 140، ایستگاه های استانداری خوزستان و پست برق شماره سه در اهواز به ترتیب 114 و 139، بهبهان 140، دزفول 135، شادگان 112، شوش 111، ایستگاه شرکت نفت مسجدسلیمان 125 و هندیجان 135 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس گزارش شده است.

در این مدت هوای شهرهای امیدیه، ایذه، حمیدیه و هویزه به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است و هوای هیچ شهری سالم و پاک نیست.

وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و… موجب شده تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که موجب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنان شده است.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان در شرایطی که هوا ناسالم است، باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خوددا


برچسب ها: وضعیت - ناسالم برای گروه های حساس - ایستگاه - خوزستان - سامانه پایش - هوای - وضعیت قرمز
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز آلودگی هوا در 2 شهر خوزستان

وضعیت قرمز آلودگی هوا در 2 شهر خوزستان