مطالب مرتبط:
تصادف در جاده کرج - چالوس پنج مصدوم برجای گذاشت
تصادف در جاده کرج چالوس 5 مصدوم برجای گذاشت
تصادف در جاده سرچم میاندوآب 19 مصدوم برجای گذاشت
نجات 6 نفر از آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شیرین/ آتش نشان مشهدی مصدوم شد
انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی در روسیه قربانی گرفت (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 09:102024-08-03حوادث

انفجار منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت


رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به باز بودن اجاق گاز و انفجار خانه در حمیدیان رشت یک مصدوم بر جای گذاشت، گفت: طبق اطلاعات واصله مصدوم جوان 20 ساله بوده و با 65 درصد سوختگی تحت درمان است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به باز بودن اجاق گاز و انفجار خانه در حمیدیان رشت یک مصدوم بر جای گذاشت، گفت: طبق اطلاعات واصله مصدوم جوان 20 ساله بوده و با 65 درصد سوختگی تحت درمان است.

شهرام مومنی شامگاه جمعه 12 مرداد ماه با اشاره به حادثه انفجار و آتش سوزی در حمیدیان رشت، اظهار کرد: این حادثه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا هشت خودروی آتش نشانی به همراه 25 آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در حمیدیان خیابان نوآوران اعزام شدند.

وی با اشاره به آتش گرفتن یک باب منزل مسکونی و مصدومیت جوانی حدودا 20 ساله، افزود: تیم عملیات سریعا نسبت به مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن به سقف خانه های همجوار اقدام کردند.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه باز بودن یکی از شعله های اجاق گاز رومیزی و لمس کلید برق توسط پسر خانواده موجبات انفجار و آتش سوزی را فراهم داشت، گفت: مرد جوان به شدت دچار سوختگی از ناحیه دست، پا، صورت و بدن شده که سریعا به بیمارستان منتقل شد.


برچسب ها: رییس سازمان آتش نشانی - آتش نشان - سازمان آتش نشانی رشت - آتش نشانی رشت - آتش نشانی - مصدوم - سازمان آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

انفجار منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت

انفجار منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت