مطالب مرتبط:
رزمایش آمادگی گردان های بیت المقدس و امام علی (ع) در بازی دراز
تاکید پزشکیان بر آسیب شناسی دلایل عدم تحقق سند چشم انداز
تاکید پزشکیان بر اهمیت آسیب شناسی دلایل عدم تحقق سند چشم انداز
تاکید پزشکیان بر اهمیت آسیب شناسی دلایل عدم تحقق سند چشم انداز
بازگشت امید به بازار کریپتو؛ بیت کوین و اتریوم در جنگ برای فتح سطوح بالاتر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 23:452024-08-06سياسي

چشم انداز اربعین فتح بیت المقدس است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه اربعین یک خط و سیر مستمر است که در طول تاریخ بوده است، گفت: چشم انداز اربعین، فتح بیت المقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای ستاد آیین جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: اهمیت مسئله اربعین بر کسی پوشیده نیست و می دانیم اربعین یک خط و سیر مستمر است که در طول تاریخ بوده است.

وی تصریح کرد: اولین اربعینی که جابر بن عبدالله انصاری همراه شاگردش عطیه عوفی آغاز کردند و امروزه شاهد حضور میلیونی در این عرصه هستیم و اگر اربعین جاماندگان را نیز به آمار اربعین مسیر نجف تا کربلا اضافه کنیم می توانیم بگوییم ده ها میلیون نفر در اربعین شرکت می کنند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اربعین از کوفه جابر بن عبدالله انصاری تا کربلا کجا و اربعینی که امسال از گستره آن در حال توسعه از بحر تا نهر است و چشم انداز آن فتح بیت المقدس است و هر روز بوی این پیروزی بیش از پیش به مشام می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: هر چه چشم اندازهای خود را کوتاه در نظر بگیریم، پیشرفتی حاصل نمی شود و باید چشم اندازمان را در اربعین خیلی بلند در نظر بگیریم و فقط شهر، استان و یا کشور خود را در نظر نگیریم چرا که اربعین یک حرکت بین المللی و فرامرزی است و باید همه مستضع


برچسب ها: اربعین - چشم انداز - آیت الله عبدالکریم عابدینی - نماینده ولی فقیه در استان - پیاده روی اربعین حسینی - بیت المقدس - عبدالکریم عابدینی
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز اربعین فتح بیت المقدس است

چشم انداز اربعین فتح بیت المقدس است