مطالب مرتبط:
امسال حوادث ایام اربعین کاهش یافته است
امسال حوادث ایام اربعین کاهش یافته است
کاهش 40 درصدی حوادث جاده ای در اربعین امسال
امسال حوادث ایام اربعین کاهش یافته است
کاهش 40 درصدی حوادث جاده ای اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 15:152024-08-20سياسي

اربعین امسال، اربعین برائت است


حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در یک پیام تصویری، اربعین امسال را اربعین برائت نامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در یک پیام تصویری، اربعین امسال را اربعین برائت نامید.

در این پیام تصویری آمده است: برای ظالم باید خصم بود، خصم یعنی مدعی ظالم شدن و یقه او را گرفتن؛ اگر برائت (از یزیدیان عالم) در کنار این ولایت، محبت و سلم به حسینیان عالم برجسته، برملا شد، هویدا و روایت شد؛ اتفاق متفاوتی در اربعین امسال خواهد بود.

همه آن هایی که در پویش حریفت منم شرکت کردند، آن هایی که در مشایه چفیه به دوش انداختند، آن هایی که دودمه ای در هیئت شان خواندند و آن هایی که از لشکر حسین، لشکر قدس گفتند؛ واقعاْ باید قدردان شان بود.

اگر بر اساس اعتقاد ما هیئتی ها و إِیَابُ الْخَلْقِ إِلَیْکُمْ وَ حِسَابُهُمْ عَلَیْکُمْ را مرور می کنیم و سیدالشهدا (ع) سراغ بگیرند که در قبال این همه کودک مظلوم کشته شده و 40 هزار نفری که به خاک و خون کشیده شده و 10 هزارنفری که زیرآوارها مفقودالاثرند، تو چه کردی و آیا صدایی از تو برآمد یا نه، اربعین امسال را سر دست می گیریم؛ ان شاءالله.


برچسب ها: اربعین - رییس سازمان تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات اسلامی - رییس سازمان تبلیغات - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - اربعین حسینی
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال، اربعین برائت است

اربعین امسال، اربعین برائت است