مطالب مرتبط:
باخت یزدانی یکی از تماشاگران را روانه مرکز درمانی کرد
باخت یزدانی یکی از تماشاگران را روانه مرکز درمانی کرد
تماس تلفنی نخست وزیر ایتالیا با دکتر پزشکیان/ گفتگوی سران ایران و ایتالیا درباره راهکارهای ارتقای روابط و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی
اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری اردبیل به همایش جهانی اربعین
مدرسه دارالعلم به رشد و ارتقای سطح علمی طلاب کمک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 11:052024-08-10پزشكي

ارتقای مشاوره درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز در اردبیل


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در راستای برنامه های توسعه ای مرکز درمان ناباروری قفقاز، خدمات مشاوره ای و درمانی این مرکز ارتقا می یابد.

- اردبیل- رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در راستای برنامه های توسعه ای مرکز درمان ناباروری قفقاز، خدمات مشاوره ای و درمانی این مرکز ارتقا می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسام رسولی پیش از ظهر شنبه در جلسه هیأت مدیره مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل، اظهار کرد: پزشکان مجرب و متعهد، هویت این مرکز هستند به همین خاطر تلاش می کنیم زمینه ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی را برای آنها فراهم کنیم.

وی از همکاری سه پزشک متخصص زنان، 2 پزشک متخصص ارولوژی، 2 پزشک بیهوشی، 2 نفر دکترای جنین شناسی و یک نفر دکترای تغذیه با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این مرکز به دنبال فراهم کردن بستر مناسب برای ارتقای کیفی و کمی روش های درمان ناباروری از طریق گروهی از پزشکان متخصص و به نام استان است تا با بهره گیری از جدیدترین یافته های پزشکی، به نشاط خانواده ها از راه فرزنددار کردن آنها کمک کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در کنار انجام روش های درمان ناباروری و لقاح آزمایشگاهی شامل IUI ،IVF، ICSI،PGD و استفاده از روش لنفوسیت تراپی وPRP رحمی و تخمدان


برچسب ها: مرکز درمان ناباروری - درمان ناباروری - ناباروری قفقاز - جهاد دانشگاهی - استان اردبیل - درمان - ناباروری
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای مشاوره درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز در اردبیل

ارتقای مشاوره درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز در اردبیل