مطالب مرتبط:
آغاز طرح سایپا برای فروش فوق العاده و پیش فروش کوییک در مرداد 1403 + شرایط
آغاز طرح ترافیکی پلیس راه کرمانشاه در اربعین 1403
طرح ترافیکی اربعین از 16 مرداد آغاز شد
طرح جدید شناسایی افغان ها در ایران / اخراج ها آغاز شد
آغاز به کار نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 23:102024-08-07اقتصادي

آغاز طرح آمارگیری از نیروی کار در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آمارگیری از نیروی کار فصل تابستان 1403 استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور از 20 مرداد به مدت 25 روز در سطح استان اجرا می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آمارگیری از نیروی کار فصل تابستان 1403 استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور از 20 مرداد به مدت 25 روز در سطح استان اجرا می شود.

جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران افزود: 21 نفر از مأموران آمارگیر استان کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به هزار و 596 خانوار در سراسر این استان که به صورت تصادفی و با استفاده از روش های علمی روز دنیا انتخاب شده اند، اطلاعات خام مورد نیاز جهت استخراج نتایج مورد نظر را گردآوری و تدوین می کنند.

وی اظهار کرد: پس از اتمام مرحله گردآوری اطلاعات که به مدت 14 روز به طول خواهد انجامید، کارشناسان استانی به مدت 12 روز برای بررسی نهایی و تأیید یا اصلاح اطلاعات گردآوری شده فرصت دارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بالای اجرای دقیق و به موقع طرح، این مدت به هیچ وجه از سوی مرکز آمار ایران قابل تمدید نیست.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - استان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح آمارگیری از نیروی کار در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز طرح آمارگیری از نیروی کار در کهگیلویه و بویراحمد