مطالب مرتبط:
اتمام حجت وزیر نیرو با مشترکان پرمصرف
کارشناس منابع انسانی
اربعین، فرصتی برای تقویت ایمان، اخلاص و ارادت به اهل بیت(ع) است
کارشناس منابع انسانی و اداری
پارادوکس ناترازی برق در ایران با وجود در اختیار داشتن منابع نفت و گاز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-13اقتصادي

منابع مولدسازی، فرصتی برای اتمام پروژه های نیمه تمام است


رییس سازمان خصوصی سازی در نشست مشترک با استاندار کردستان با اشاره به نقش محوری و تعیین کننده استانداران در زمینه مولدسازی، بر تسریع در این زمینه در راستای اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان خصوصی سازی در نشست مشترک با استاندار کردستان با اشاره به نقش محوری و تعیین کننده استانداران در زمینه مولدسازی، بر تسریع در این زمینه در راستای اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هم اندیشی کارگروه استانی، امروز سه شنبه(23 مرداد)با حضور ابراهیم بازیان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل سازمان خصوصی سازی و مولدسازی در سازمان خصوصی سازی کشور، “اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران کل اموراقتصادی و دارایی و راه و شهرسازی استان کردستان، برگزار شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل سازمان خصوصی سازی در این دیدار اظهار کرد: امیدواریم فرآیند مولدسازی در استان ها تسریع یافته و نتیجه مولد سازی را هر چه سریعتر شاهد باشیم.

بازیان با اشاره به نقش محوری و تعیین کننده استانداران در زمینه مولدسازی، بر تسریع در این زمینه تاکید کرد و گفت: این نقش محوری می تواند هماهنگ کننده دستگاه های مختلف در حوزه مولدسازی باشد.


برچسب ها: سازمان خصوصی سازی - پروژه های نیمه تمام - استاندار کردستان - رییس سازمان خصوصی سازی - استاندار - خصوصی سازی - سازی
آخرین اخبار سرویس:

منابع مولدسازی، فرصتی برای اتمام پروژه های نیمه تمام است

منابع مولدسازی، فرصتی برای اتمام پروژه های نیمه تمام است