مطالب مرتبط:
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیشرو در پرداخت کارانه پرستاران
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: هرمزگان جز سه استان جوان کشور است
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیازمند ساخت 3 دانشکده جدید است
حمایت دکتر عبدالرحمن رستمیان استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران از دکتر ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت دولت پزشکیان/ دکتر ظفرقندی انشاءالله با رای خوبی که می آورد و پشتیبانی بعد از آن در مجلس قوانین و منابع سلامت و نتایج خوبی شاهد باشیم
برپایی محفل شعر عاشورایی در دانشگاه علوم پزشکی قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 09:252024-08-14پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران


زاهدان_ مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: این دانشگاه، یکی از دانشگاه های پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران است.

- زاهدان_ مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: این دانشگاه، یکی از دانشگاه های پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زهره خسروی، افزود: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یکی از دانشگاه های پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران است و پرداخت به موقع مزایای آنان، به خصوص در حوزه کادر درمان، همواره از اولویت های دانشگاه بوده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل تعرفه پرستاری در تابستان 1401، علیرغم عدم همکاری مورد انتظار از جانب بیمه ها، دانشگاه از منابع در اختیار و تا حد امکان برای جبران تأخیر در پرداخت مزایا تلاش کرده است.

وی با اشاره به این که پرداخت معوقات پرستاران همواره در اولویت دانشگاه بوده و هست، تصریح کرد: با توجه به تنگناهای مالی و عدم وصول مطالبات دانشگاه از سوی بیمه ها، در حال حاضر، مبالغ تعرفه پرستاری تا آذر ماه 1402 به حساب این همکاران زحمتکش پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حالی که در برخی از دانشگاه ها پرداخت های تعرفه پرستاری همچنان در ماه های اولیه 1402 باقی مانده است، دا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - دانشگاه علوم - کارانه پرستاران - علوم پزشکی - پرداخت کارانه
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیشرو کشور در پرداخت کارانه پرستاران