مطالب مرتبط:
برگزاری همایش ملی قرض نیکو در یاسوج
برگزاری همایش ملی قرض نیکو در شیراز
برگزاری چهارمین همایش ملی قرض نیکو در اراک
برگزاری همایش «قرض نیکو» همزمان با سراسر کشور در هرمزگان
چهارمین دوره همایش ملی قرض نیکو + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 18:202024-08-15سياسي

برگزاری همایش ملی قرض نیکو در بندرعباس


همزمان با سراسر کشور، چهارمین همایش ملی قرض نیکو با حضور خیران و مدیران کمیته امداد و صندوق امداد ولایت هرمزگان، در بندرعباس برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس ، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش ها، فرهنگ سازی و نشر سنت قرض الحسنه در جامعه است که در استان هرمزگان خیران نیک اندیش در این زمینه پیش رو هستند.

حمید باسره افزود: به واسطه اجرای طرح قرض نیکو توسط صندوق امداد ولایت و همراهی و همکاری اثرگذار نیکوکاران خیراندیش، بسیاری از خانواده های نیازمند استان از مزایای این طرح بهره مند شده و با دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد مشکلات آنان رفع شده است.

وی با دعوت از خیرین و نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح خداپسندانه قرض نیکو صندوق امداد ولایت، گفت: همه علاقه مندان به کار خیر می توانند با هر میزان توان مالی و با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت به هر مبلغی که تمایل دارند، در قالب طرح های قرض نیکو و قرض ماندگار در کمک به رفع مشکلات و نیاز های ضروری محرومان و نیازمندان سهیم باشند.

بیشتر بخوانید؛ توزیع 87 هزار دست غذای گرم بین نیازمندان بندرعباسی حمزه پور سهراب مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت هرمزگان نیز در حاشیه این همایش گفت: در قالب این طرح های قرض ا


برچسب ها: صندوق امداد ولایت - امداد - مدیرکل کمیته امداد هرمزگان - برگزار - نیکو - هرمزگان - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی قرض نیکو در بندرعباس

برگزاری همایش ملی قرض نیکو در بندرعباس