مطالب مرتبط:
مالکان در فارس نسبت به خود اظهاری ملک خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند
تکمیل سامانه املاک ملاکی مهم برای رای اعتماد به وزیر مسکن
سامانه املاک در اولویت برنامه وزیر بعدی راه و شهرسازی باشد
سامانه املاک در اولویت برنامه وزیر بعدی راه و شهرسازی باشد
اولویت وزیر بعدی راه و شهرسازی سامانه املاک باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 12:302024-08-10اقتصادي

مالکان نسبت به خود اظهاری ملک خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند


مدیرکل راه و شهرسازی فارس از تمام مالکان و مستاجران درخواست کرد که نسبت به خوداظهاری ملک خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس از تمام مالکان و مستاجران درخواست کرد که نسبت به خوداظهاری ملک خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند.

ناصر رضایی امروز، 20 مردادماه با اشاره به ارسال پیامک به شهروندان با این مضمون که ملک شما به دلیل عدم خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان به عنوان خانه خالی شناسایی شده و مشمول مالیات می شود، افزود: بر همین اساس از عموم شهروندان تقاضا داریم که نسبت به خوداظهاری ملک خود در سامانه املاک و اسکان به قید فوریت اقدام کنند.

وی، هدف از راه اندازی سامانه املاک و اسکان توسط وزارت راه و شهرسازی را کاهش تورم نرخ مسکن، حمایت از مستاجران و جلوگیری از دلالی در زمینه املاک دانست و ادامه داد: مطابق ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم، تمامی سرپرستان خانوار، مالکان و مستاجران، باید املاک تحت تملک خود را در سامانه ثبت املاک و اسکان به نشانیamlak.

mrud.

ir ثبت کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: با توجه به ماده 54 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم، چنانچه واحدهای مسکونی واقع در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت در هر سال مالیاتی جمعا افزون بر 120 روز ساکن نداشته باشند، به عنوان خانه خ


برچسب ها: سامانه املاک و اسکان - مدیرکل راه و شهرسازی فارس - مدیرکل راه و شهرسازی - سامانه - راه و شهرسازی - خوداظهاری - املاک
آخرین اخبار سرویس:

مالکان نسبت به خود اظهاری ملک خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند

مالکان نسبت به خود اظهاری ملک خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند