مطالب مرتبط:
دستگاه های استان کرمان در جذب اعتبارات جدیت داشته باشند
تنها دستگاه MRI دولتی استان فعال شد/ نصب دستگاه مدرن امحای زباله
خبرفوری شبانه: ساعات کاری ادارات این استان شنبه 13مرداد تغییر کرد
ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد
خبرفوری شبانه: ساعات کاری ادارات این استان شنبه 13مرداد تغییر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-03سياسي

کم کاری برخی دستگاه های استان در جذب اعتبارات فرهنگی


، استاندار مازندران در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان با انتقاد از انحراف بودجه و تغییر کاربری های غیر مجوز برخی طرح های مجوزدار استان گفت: بسته های سرمایه گذاری مازندران باید آماده و به اهل آن ارائه شود.

یوسف نوری با تاکید بر اینکه نباید سرمایه گذار را رها کرد از مدیران استانی خواست با تشدید نظارت ها در خصوص طرح هایی که انحراف بودجه و عملکرد دارند با آنان جدی و قانونی برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران مکلف هستند طرح های مصوب شورای برنامه ریزی استان را در شهرستان های مرتبط خود شناسایی کنند از آنان خواست چگونگی اجرا و چگونگی عملکرد این طرح ها را رصد کنند.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران هم در این نشست گفت: سه هزار و 600 میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی استان در سال 403 است که یک درصد این مقدار، سهم ظرفیت های فرهنگی است.

فتح ا.

پور با تاکید براینکه هزینه کرد یک درصد هزینه شرکت های دولتی از طریق دستگاه های استانی باید انجام شود اعلام کرد: برخی نهاد ها و دستگاه ها در خصوص جذب سهم یک درصد خود خوب عمل نکردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران همچنین با اشاره به اینکه از سال 93 تا پایان سال 1402؛ هزار و 275 پرونده تغییر کاربری به مساحت دو هزار و 200 هزار هکتار در شورای توسعه و برنامه ریزی استان مصوب شد افزود:


برچسب ها: استان - شورای برنامه ریزی - مازندران - شورای برنامه ریزی و توسعه - طرح ها - شورای برنامه ریزی استان - سرمایه گذار
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری برخی دستگاه های استان در جذب اعتبارات فرهنگی

کم کاری برخی دستگاه های استان در جذب اعتبارات فرهنگی