مطالب مرتبط:
فیلم/شهردار تهران : خادمان امام حسین در اربعین خدمت به مردم را افتخار می دانند
خاطرات هاشمی رفسنجانی، 2 مرداد 1380:‍ [جمهوری] آذربایجان منطقه نفتی البرز در دریای خزر را به شرکت های غربی واگذار کرده؛ به دستور رهبری، نیروی هوایی ایران مانع کار آنها شده و از محل رفته اند؛ احتمال بروز حوادثی هست
سیگنال های تغییر روند در بازار سرمایه/ کدام شرکت ها از لغو قانون خوراک پتروشیمی ها بیشترین سود را بردند؟
شرکت های زیرمجموعه آب منطقه ای اردبیل آب زوار اربعین حسینی را تامین می کنند
بازدید دکتر افقهی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری نفت گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) از پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:402024-07-24سياسي

امیر: شرکت های پتروشیمی به مردم منطقه و روستاها خدمت ارائه کنند


نماینده اهواز در مجلس گفت که شرکت های پتروشیمی باید به مردم منطقه و روستاها خدمت کنند نه اینکه تنها برای آنها آلایندگی به همراه داشته باشند.

- نماینده اهواز در مجلس گفت که شرکت های پتروشیمی باید به مردم منطقه و روستاها خدمت کنند نه اینکه تنها برای آنها آلایندگی به همراه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امیر در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارش خود به توسعه شرکت های پتروشیمی و فولادی اشاره داشته حال اینکه آنها خیری جز آلایندگی برای روستاهای همجوار ندارند.

نمونه بارز این است که پتروشیمی های ماهشهر و مسجد سلیمان، جفیر، آبادان و خرمشهر، شرکت فولاد اکسیر یک صندلی در مدرسه باقی نگذاشته و با استخدام های خارج از ضابطه و بدون رعایت حقوق جوانان بومی، تنها برای مردم آلایندگی به همراه داشتند.

وی افزود: سوال این است که مسئولیت اجتماعی این شرکت ها کجا هزینه می شود؟ وقتی هیچ شرکتی قدم خیری برای مردم ندارد باید بازرسی ها فعال تر شوند تا این شرکت ها به جای آلایندگی، خدمتی هم به مردم منطقه و روستاها داشته باشند؛ به ویژه صبا انرژی که در اهواز جز آلایندگی برای مردم ارمغانی نداشته است.

انتهای پیام


برچسب ها: شرکت های پتروشیمی - پتروشیمی - آلایندگی - روستاها - نماینده اهواز - شرکت - مردم
آخرین اخبار سرویس:

امیر: شرکت های پتروشیمی به مردم منطقه و روستاها خدمت ارائه کنند

امیر: شرکت های پتروشیمی به مردم منطقه و روستاها خدمت ارائه کنند