مطالب مرتبط:
دولت باید انسجام اجتماعی ایجاد کند/ دنبال ایجاد ائتلاف های جدید ترانزیتی باشیم/ تکمیل طرح نهضت مسکن ملی در دستور کار قرار بگیرد/ اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت دولت باشد/ نقش بین المللی حمل و نقل ایران ارتقا یابد؛ مهندس آریازند در گفت وگو با شفقنا
چمران: در شورای پنجم روی پروژه نیمه کاره خاک ریختند تا تکمیل نشود
تعطیلی دستگاه های اجرایی همدان در هفته آینده
ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی امروز در خراسان شمالی کاهش یافت
دستگاه های اجرایی همدان دو ساعت زودتر تعطیل می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 19:452024-07-25سياسي

دستگاه های اجرایی آستارا تکمیل پروژه های نیمه تمام را با اولویت پیگیری کنند


 فرماندار آستارا تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام را جزو اولویت برنامه های عمرانی این شهرستان مرزی اعلام کرد و از دستگاه های اجرایی خواست که در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

- ایسنا/گیلان  فرماندار آستارا تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام را جزو اولویت برنامه های عمرانی این شهرستان مرزی اعلام کرد و از دستگاه های اجرایی خواست که در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

محمد رضا شهاب زاده بعد از ظهر پنجشنبه 4 مرداد ماه در جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، بر لزوم رعایت مصرف بهینه و مدیریت مصرف آب و برق در این شهرستان گردشگر پذیر استان گیلان تاکید کرد.

وی با اشاره به فصل گرما، روند صعودی دما و همچنین افزایش مصرف آب و برق از سوی شهروندان طی روزهای اخیر، گفت: همشهریان باید مصرف بهینه و مدیریت مصرف آب و برق را جدی بگیرند تا در پیک گرم تابستان دچار مشکل نشویم.

وی با اعلام اینکه زنگ هشدار به صدا در آمده است، بر ضرورت همکاری و همدلی اهالی ساکن شهر و روستاها در مدیریت مصرف آب و برق در تابستان تاکید کرد.

شهاب زاده از کلیه شهروندان به ویژه مشترکین پرمصرف خواست در بحث مصرف بهینه انرژی اهتمام بیشتری کنند تا تابستانی بدون تنش ر


برچسب ها: پروژه های نیمه تمام - دستگاه های اجرایی - آستارا - شهرستان - نیمه تمام - بهره برداری - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی آستارا تکمیل پروژه های نیمه تمام را با اولویت پیگیری کنند

دستگاه های اجرایی آستارا تکمیل پروژه های نیمه تمام را با اولویت پیگیری کنند