مطالب مرتبط:
آمادگی بیش از 15 هزار تن کادر درمان ایران برای امدادرسانی به غزه
اعلام آمادگی کادر درمان ایران برای اعزام به غزه
بیش از 40 هزار کادر درمان ایران برای ارائه خدمت به زائران در عراق اعلام آمادگی کردند
شهادت 500 عضو کادر درمان در غزه
شهادت 885 نفر از اعضای کادر درمان در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-03بين الملل

آمادگی کادر درمان ایران برای امدادرسانی به مردم غزه


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی، با عنوان این مطلب که پایان حیات رژیم صهیونسیتی نزدیک است، از آمادگی 15 هزار تن از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین زارع زاده، ضمن محکوم کردن ترور رییس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: ترور شهید اسماعیل هنیه نه تنها توقف مقاومت را به دنبال ندارد بلکه خون شهید درخت مقاومت را پربارتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون 10 ماه از آغاز موجی سنگین از جنایات وحشیانه توسط رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و از آنجا که مجامع بین المللی در برابر این دست اقدامات سکوت کرده و با سهل انگاری وظایف قانونی خود را انجام نمی دهند، این رژیم کودک کش هر روز دست به جنایت های جدید و وقیحانه تری می زند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: از آنجا که ترور شهید هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت قطعاً موجب این می شود که ما حق پاسخ قاطعانه را برای خود قائل باشیم و خون این شهید والامقام بدون جواب نخواهد ماند.

زارع زاده با تأکید بر زوال رژیم صهیونیستی گفت: این دست اقدامات تروریستی رژیم غاصب که بدون هیچ حساب و کتابی طی ماه های گذشته شاهد آن بودیم نشان از نزدیک شدن پایان حیات این باند جنایتکار است که به اذن خدا به زودی شاهد آن خواهیم بود.


برچسب ها: سازمان بسیج جامعه پزشکی - بسیج جامعه پزشکی - رییس سازمان بسیج - جامعه پزشکی - رییس سازمان - سازمان بسیج - امدادرسانی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کادر درمان ایران برای امدادرسانی به مردم غزه

آمادگی کادر درمان ایران برای امدادرسانی به مردم غزه