مطالب مرتبط:
پالایش نفت اصفهان به نخستین پیروزی در لیگ برتر فوتسال رسید
طراحی و ساخت داخل یک دستگاه کاربردی در صنعت مس/ صرفه جویی ارزی نتیجه داخلی سازی «شورتینگ فریم»
ماندگاری هوای گرم تا اوایل هفته آینده در اصفهان
ثبت دمای بالای 40 درجه در 22 ایستگاه هواشناسی اصفهان
کشف جسد یک زن در ارتفاعات کوه صفه اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 10:102024-08-10حوادث

ساخت دستگاه «حسگر چاه» برای نخستین بار در اصفهان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد: ساخت دستگاه حسگر چاه برای نخستین بار در اصفهان دستگاه حسگر چاه برای نخستین بار با قابلیت حفظ جان آتش نشانان در اصفهان بومی سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حسگر چاه وسیله ای است که می تواند پنج گاز را در مسیر چاه تشخیص داده و با انتقال تصویر و صدای فردی که در چاه سقوط کرده است، وضعیت او را نشان بدهد و منجر به حفظ جان آتش نشانان شود.

محمدمهدی مقدس زاده، تأمین امنیت مجموعه بازار اصفهان را به عنوان یکی از دغدغه های مهم این سازمان برشمرد و افزود: از طریق دانش بومی موتور چهار چرخ ارتقا یافته ساخته شده که یک پمپ موتور مکنده روی آن نصب و به شیر هیدرانت وصل می شود، همچنین 300 تا 500 متر لوله در کنار موتور تعبیه شده است که در کمترین زمان آب را منتقل می کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ساخت یک فروند پهپاد آتش نشان دارای سیستم اطفای حریق و دوربین ترمال با ارتفاع زیاد را از دیگر طرح های این سازمان دانست و افزود: امیدوارم بتوانیم تا هفتم مهرماه امسال و به مناسبت روز آتش نشان از این دستگاه رونمایی کنیم.


برچسب ها: مدیرعامل سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - اصفهان - سازمان آتش نشانی - شهرداری اصفهان - نشان - آتش نشانان
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه «حسگر چاه» برای نخستین بار در اصفهان

ساخت دستگاه «حسگر چاه» برای نخستین بار در اصفهان