مطالب مرتبط:
تعریف ایده برای کارآفرینی و کسب و کار چیست؟
سلامی: درگیری با دشمن را تا اعماق وسیع تعریف کرده ایم
رسانه در خط مقدم جهاد تبیین
دیدار اصحاب رسانه با رییس جمهور پزشکیان + تصاویر
خبرنگاران و اهالی رسانه افسران میدان جهاد تبیین هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-09سياسي

امروز قدرت رسانه در کنار قدرت نظامی تعریف می شود


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: عرصه خبرنگاری از چنان اهمیتی برخوردار است که در حوزه قدرت، رسانه و اطلاع رسانی را در کنار قدرت نظامی تعریف می کنند.

- اصفهان - فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: عرصه خبرنگاری از چنان اهمیتی برخوردار است که در حوزه قدرت، رسانه و اطلاع رسانی را در کنار قدرت نظامی تعریف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا ظهر جمعه در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: شهدای خبرنگار در عرصه های مختلف تا آخرین لحظه در وظیفه خبرنگاری و اطلاع رسانی خود ایستادگی کردند شهید محمود صارمی یکی از آنهاست که سالروز شهادت ایشان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی گفت: عرصه خبرنگاری از چنان اهمیتی برخوردار است که در حوزه قدرت رسانه و اطلاع رسانی را در کنار قدرت نظامی تعریف می کنند و در طول تاریخ استکبار و استعمار قبل از تسخیر و اشغال کشورها ابتدا از طریق ارتش های رسانه ای و دروغ پراکن خود را وارد صحنه می شوند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: در شرایط حساس امروز کشور و منطقه رسانه های کشور باید زمینه ساز همگرایی و انسجام مردم و حفظ منافع ملی باشند و نباید در تحلیل های خود به ارکان نظام و دستگاه های نظامی و امنیتی خدشه وارد کنند و دو دستگی و تف


برچسب ها: خبرنگار - اطلاع رسانی - قدرت نظامی - خبرنگاری - قدرت - برخوردار - فرمانده سپاه
آخرین اخبار سرویس:

امروز قدرت رسانه در کنار قدرت نظامی تعریف می شود

امروز قدرت رسانه در کنار قدرت نظامی تعریف می شود