مطالب مرتبط:
70 زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر آزاد شدند
25 زندانی جرایم غیر عمد در بوشهر آزاد شدند
61 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند
4 زندانی جرائم غیرعمد در رودان آزاد شدند
امسال 61 زندانی جرائم غیر عمد در یزد آزاد شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 12:252024-07-23اقتصادي

25 زندانی جرایم مالی در بوشهر از زندان آزاد شدند


مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: با پرداخت 600 میلیون تومان و رضایت شاکیان زمینه آزادی 25 زندانی جرایم مالی در بوشهر فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید اسماعیل موسوی صبح سه شنبه در مراسم آزادی 25 زندانی جرایم مالی در بوشهر اظهار کرد: خیرین، بانک ها، دستگاه قضایی، شورای حل اختلاف و زندان مرکزی استان بوشهر همکاری خوبی برای کمک به آزادی زندانیان داشته اند.

وی اضافه کرد: تعدادی زندانی جرایم مالی منتظر کمک خیرین برای آزادی هستند و بخشی از این افراد به سبب عدم پرداخت نفقه و مهریه و تعداد دیگری هم به دلیل بدهی در بخش های دیگر تحمل حبس می کنند که مشمول آزادی با پرداخت بدهی به شاکیان هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر افزود: با مشارکت رییس کل دادگستری و مجموعه دستگاه قضایی استان بوشهر در سال جاری حدود 70 زندانی جرایم غیرعمد مالی از زندان های استان بوشهر با مشارکت خیرین و ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد شدند.

وی با قدردانی از رییس کل دادگستری و مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر در فراهم کردن آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد گفت: در این راستا با پیگیری شورای حل اختلاف و کمیته صلح و سازش زندان های استان و گذشت اولیای دم، در سال جاری تاکنون 5 زندانی محکوم به قصاص نفس از مرگ رهایی یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند


برچسب ها: استان بوشهر - زندان - بوشهر - جرایم مالی - زندانی - مدیرعامل ستاد دیه - جرایم
آخرین اخبار سرویس:

25 زندانی جرایم مالی در بوشهر از زندان آزاد شدند

25 زندانی جرایم مالی در بوشهر از زندان آزاد شدند