مطالب مرتبط:
برنامه های متنوع هفته بسیج حقوق دانان در استان بوشهر اجرا می شود
برنامه امروز ورزشکاران ایرانی در المپیک
برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در سومین روز از المپیک
150 هزار کیت تشخیص تب دنگی بیش از یک سال در گمرک معطل است/ برنامه ریزی درستی درستی نکنیم، 2ماه دیگر یاد و خاطر دوران کرونا زنده می شود
برنامه نویس اوراکل (Oracle)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 16:052024-07-29اقتصادي

تشریح برنامه های هفته دیزاین تهران


بخش نمایشگاهی هفته دیزاین تهران روزهای 9 تا 12 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بخش شهری این رویداد در خانه های تاریخی و گردشگری و مکان های نمادین مرکز شهر تهران و در روزهای نهم تا 15 مرداد ماه 1403 اجرا خواهد شد.

- بخش نمایشگاهی هفته دیزاین تهران روزهای 9 تا 12 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بخش شهری این رویداد در خانه های تاریخی و گردشگری و مکان های نمادین مرکز شهر تهران و در روزهای نهم تا 15 مرداد ماه 1403 اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرجان احرابی فرد مدیر رویداد هفته دیزاین تهران، در این خصوص گفت: از سال 1398 در بستر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران و با همکاری شرکت فیپکو، رویداد طراحی مبلمان تهران با قصد ایجاد فضای گفت وگو میان صنعت و دانشگاه به وجود آمد.

این رویداد با همکاری اعضای کارگروه معماری و طراحی و شرکت فیپکو و اتحادیه فعالیت خود را طی سه سال اخیر ادامه داده که حاصل آن کارهای بسیار اثربخش و مفیدی در این حوزه است.

وی ادامه داد: صنعت دیزاین با گردش مالی بالا، امسال شاهد حضور برندهایی هستیم که با دیزاینرها همکاری دارند و به سمت تولید دیزاین اورجینال پیش می روند.


برچسب ها: تهران - نمایشگاه های بین المللی - نمایشگاه - رویداد - خانه های تاریخی - دیزاین - مرداد
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته دیزاین تهران

تشریح برنامه های هفته دیزاین تهران