مطالب مرتبط:
مرحله اول واردات خودروهای جانبازان توسط شرکت کیان خودرو آغاز شد
تحلیل بنیادی شرکت سیمان ساوه (ساوه)
اولین واکنش خاتمی به انتقادات از کابینه پزشکیان / 50 درصدی که در انتخابات شرکت نکردند هم باید در امر وفاق دیده شوند
عکس/این تصویر پرسنل شرکت نفت اشکتان را در می آورد!
سید محمد خاتمی: دولت وفاق ملی خوب است، ولی 50 درصدی که در انتخابات شرکت نکردند و چندین میلیون نفری که عمدتاً از ترس رقیب رأی دادند، باید در امر وفاق موردِ نظرِ جدّی باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 15:402024-08-14اقتصادي

اقدامی مهم در شرکت پایانه های نفتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تغییر ساختار سازمانی پایانه های نفتی ایران پس از 16 سال خبر داد و گفت: خوشبختانه تغذیه اطلاعات سمت های سازمانی بر اساس ساختار جدید در حال انجام می باشد که پس از اتمام این مرحله فرایند انتصاب همکاران توسط مدیریت منابع انسانی شروع می شود.

  عباس غریبی در نشست مدیران پایانه های نفتی در جزیره خارگ با تقدیر از تلاش های کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی اظهار داشت: در ماه گذشته گزارش سالیانه مجمع عمومی را داشتیم که این گزارش بی نظیر بود.

    وی با اشاره به برخی از چالش ها در پایانه ها از جمله انبوه پروژه های نیمه تمام بیان کرد: از 36 پروژه تاخیردار در این شرکت به 11 پروژه رسیده ایم و از 24 پروژه راکد به 8 مورد رسیده ایم و تلاش می شود که در سال جاری این اعداد به حداقل برسد.

  مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تأمین اعتبارات مناسب برای اجرای پروژه های جدید در پایانه های نفتی که اغلب آنها در خارگ هستند تصریح کرد: در حوزه ایمن سازی اقدامات اثربخشی انجام می شود.

  وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بازنگری در ساختار سازمانی، گفت: با تلاش همکاران در یک سال گذشته شاهد دستیابی به نتایج خوبی در این زمینه هستیم و بعد از 16 سال شاهد تصویب بازنگری در ساختار سازما


برچسب ها: پایانه - پروژه - نفتی - مدیریت منابع انسانی - پروژه های نیمه تمام - خبرگزاری صدا و سیما - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

اقدامی مهم در شرکت پایانه های نفتی

اقدامی مهم در شرکت پایانه های نفتی