مطالب مرتبط:
واکنش تاج به پرونده فساد در فوتبال/ استقبال از ورود دستگاه قضایی
گرمای طاقت فرسا و گردوغبار در اصفهان؛ ادارات و دستگاه های اجرایی پنجشنبه تعطیل هستند
واکنش تاج به پرونده فساد در فوتبال/ استقبال از ورود دستگاه قضایی
آمادگی تشکل های صنفی خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین
آمادگی استان کرمانشاه برای افزایش تردد زائران از مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 23:252024-07-23سياسي

آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان میاندوآب برای استقبال از زائرین


معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان میاندوآب برای استقبال از زائرین کربلا خبر داد.

- ارومیه- معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان میاندوآب برای استقبال از زائرین کربلا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی، عصر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین میاندوآب، اظهار کرد: مهمترین موضوع در ستاد اربعین، رعایت نظم و عمل در چهارچوب قانون باشد، موکب ها باید شناسنامه دار بوده و حلقه ارتباطی موکب ها با ستاد اربعین، نمایندگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خواهد بود، همچنین تمامی اقدامات موکب ها نیز باید با اطلاع و نظارت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات باشد.

وی گفت: کمیته های ستاد اربعین مشخص شده و مسئولان کمیته ها نیز موظف به تشکیل جلسات مربوطه، ارائه برنامه و جدول زمانبندی اجرای مصوبات هستند و در زمان تعیین شده از سوی ستاد اربعین نیز باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وکیلی، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان میاندوآب گفت: از 16 مرداد تا 7 شهریور، 9 موکب شامل: 4موکب در خارج از کشور 5 موکب نیز در مسیر زائرین کربلا در شهر میاندوآب توسط عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به زائرین حضرت اباعبداله الحسین ارائه خدمات خواهند نمود.


برچسب ها: دستگاه های اجرایی - میاندوآب - ستاد اربعین - توسعه و بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - معاون استاندار - فرماندار ویژه
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان میاندوآب برای استقبال از زائرین

آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان میاندوآب برای استقبال از زائرین