مطالب مرتبط:
فعالیت 12 هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار اربعینی
130دستگاه اتوبوس جابه جایی زائران زنجانی اربعین را برعهده دارند
سهم ناوگان حمل و نقل در جابه جایی زوار اربعین؛ برنامه ها و تمهیدات
سرویس مستقیم اتوبوس قم_ نجف ویژه اربعین راه اندازی شد
قیمت 2میلیون و 600هزار تومانی بلیت اتوبوس اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 21:202024-08-08اجتماعي

12 هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار اربعین


مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: 12 هزار دستگاه اتوبوس در سفرهای اربعین خدمت رسانی خواهند کرد و 400 اتوبوس از کشور عراق به طور مستقیم از تهران به نجف فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به وضعیت خرید و فروش بلیت های اتوبوس اربعین، گفت: از اواسط سال گذشته برنامه ریزی ها در زمینه سفرهای اربعین آغاز و اقداماتی از جمله به سازی محورها، به سازی پل ها و اصلاح نقاط حادثه در جاده های منتهی به مرزهای عراق انجام شد.

وی افزود: زائرین در هنگام برگشت از سفرهای اربعین به علت خستگی و عجله موجب ایجاد مخاطرات جبران ناپذیری می شود، به همین دلیل از زوار تقاضا پس از ورود به کشور ساعاتی در مرزها استراحت کنند تا در جاده ها با اختلال مواجه نشوند؛ ایمنی تردد بسیار حائز اهمیت است.

باقرجوان با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه در بازه زمانی اربعینی یکی از اولویت های سازمان راهداری است، گفت: طرح جاده های اربعین سازمان راهداری از 16 مردادماه آغاز شده و جابه جایی زوار در حال انجام است؛ البته میزان تقاضا افزایش خواهد یافت و بیشترین تقاضا برای مرز مهران است.


برچسب ها: اربعین - سازمان راهداری - اتوبوس - راهداری و حمل ونقل جاده ای - حمل ونقل - سازمان راهداری و حمل - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار اربعین

12 هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار اربعین