مطالب مرتبط:
طرح توسعه حرم علوی در نجف اشرف  
یحیی گل محمدی،حسن رنگرز و جواد نکونام در نجف اشرف
یحیی گل محمدی،حسن رنگرز و جواد نکونام در نجف اشرف
ویدئو| حال و هوای زائران نجف اشرف در خنکای شب
دو سوم پاکبانان اعزامی به نجف اشرف زیارت اولی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-18سياسي

طرح توسعه حرم علوی در نجف اشرف بررسی شد


در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و تولیت عتبه علوی، طرح توسعه حرم علوی در نجف اشرف بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اربعین، پیشنهادهایی درباره برقراری ارتباط با زائران کشورهای مختلف که برای حضور در پیاده روی اربعین و زیارت به نجف اشرف مشرف می شوند ارائه داد که مورد توجه تولیت حرم قرار گرفت.

در این دیدار، دو طرف همچنین درباره طرح توسعه حرم علوی که با همراهی و مساعدت مالی دولت عراق اجرایی می شود، گفتگو کردند و تولیت حرم درباره این طرح بویژه در محورهای شمالی و جنوبی توضیحاتی بیان کرد.

سید عیسی خرسان ایجاد پارکینگ طبقاتی، ساخت هتل و بازار جدید و ایجاد امکانات بهداشتی را از جمله موارد پیش بینی شده در طرح توسعه حرم عنوان کرد و گفت: این طرح در دو جهت جنوبی و شمالی بسیار گسترده است و با استفاده از نظرات خبرگان دو کشور عراق و ایران در حال مطالعه و طراحی است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم به برخی طرح های اجرا شده در اماکن زیارتی در کشورمان اشاره کرد و همکاری و همفکری بیشتر را موجب غنای طراحی در ساخت و توسعه اینگونه اماکن دانست.

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین همکاری و تعامل تولیت حرم علوی در برگزاری برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حرم علوی را قابل تقدیر دانست و تولیت عتبه علوی هم ب


برچسب ها: توسعه حرم علوی - نجف اشرف - حرم علوی - توسعه - حجت الاسلام والمسلمین - علوی - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه حرم علوی در نجف اشرف بررسی شد

طرح توسعه حرم علوی در نجف اشرف بررسی شد