مطالب مرتبط:
پرداخت وام ازدواج به بیش از 43 درصد متقاضیان در آذربایجان شرقی
درخشش ایکنای آذربایجان شرقی در رویداد رسانه ای جام رسانه امید
برای احیای جایگاه صداوسیمای آذربایجان شرقی تلاش می کنیم
حضور کتابخوان ترین دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد
پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 16:002024-08-12اجتماعي

حدود 20 درصد از دانش آموزان آذربایجان شرقی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: حدود 20 درصد از دانش آموزان استانمان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که سهم قابل توجهی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: حدود 20 درصد از دانش آموزان استانمان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که سهم قابل توجهی است.

مسعود سعادتی، روز دوشنبه، بیست و دوم مردادماه در دوره توانمندسازی مدیران و معاونان مدارس غیردولتی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (طرح مبین) با بیان اینکه امر تربیت و پرورش، امروز، هم مطالبه اولیا و هم ضرورت آموزش و پرورش است، گفت: بارها تاکید شده است که مسائل پرورشی و تربیتی مدارس غیردولتی و دولتی هیچ تفاوتی ندارد.

وی، اهمیت مسائل پرورشی و تربیتی در مدارس را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: پرداخت شهریه یا غیر دولتی بودن مدرسه به معنای رفع تکلیف و سلب مسئولیت از آموزش و پرورش استان در خصوص مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان نبوده و ما در قبال تمامی آنان مسئول هستیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب در مدارس غیردولتی، برگزاری اردوی طلایه داران فردا را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعدادی از دانش آموزان حاضر در این اردو، نگرش، دغدغه و نگرانی های مشترک با دانش آموزان مدارس دولتی و برخلاف تصور عموم، برداشت های جالب


برچسب ها: مدارس غیردولتی - آذربایجان شرقی - استان آذربایجان شرقی - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - آذربایجان - آموزش و پرورش استان
آخرین اخبار سرویس:

حدود 20 درصد از دانش آموزان آذربایجان شرقی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

حدود 20 درصد از دانش آموزان آذربایجان شرقی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند