مطالب مرتبط:
افزایش 20 درصدی ترافیک تهران با بازگشایی مدارس
افزایش 20 درصدی ترافیک با بازگشایی مدارس
افزایش 29 درصدی نرخ سرویس مدارس در گرگان
افزایش 20 درصدی ترافیک برای روزهای ابتدایی مهرماه/ امیدواریم دولت ارقام مترو و اتوبوس ها را به موقع بپردازد
افزایش حدود 20 درصدی میزان خرید گندم از کشاورزان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 09:202024-08-18سياسي

افزایش 20 درصدی ترافیک تهران با بازگشایی مدارس


رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورا در جمع خبرنگاران گفت: بازگشایی مدارس 20 درصد ترافیک تهران را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: استقبال از مهر به طور طبیعی در شهرداری انجام می شود و جلسات آن هم برگزار شده و یا در حال برگزاری است تا آمادگی کافی برای ترافیک شدید را در مهر داشته باشیم.

  مهدی چمران افزود:در زمان بازگشایی مدارس 20 درصد به ترافیک افزوده خواهد شد و راه چاره آن افزایش واگن ها و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در زمان کرونا میزان استفاده از وسایل نقلیه عمومی کاهش یافت هنوز میزان استفاده از این وسایل به دوران قبل از کرونا بازنگشته است و امیدواریم دولت ارقام مترو و اتوبوس ها را به موقع بپردازند تا به موقع وارد شوند و مردم هم به موقع به محل کار خود برسند.

مهدی چمران افزود:مبلغ واگن ها اگر پرداخت شود طرف چینی ساخت خود را انجام می دهد البته واگن ملی و اتوبوس های داخلی را هم نباید فراموش کنیم که امیدواریم در زمان مقرر به وعده خود عمل کنند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - بازگشایی مدارس - رییس شورای شهر تهران - شهر تهران - تهران - شورای اسلامی شهر - شورای شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی ترافیک تهران با بازگشایی مدارس

افزایش 20 درصدی ترافیک تهران با بازگشایی مدارس