مطالب مرتبط:
آیت الله قرهی: نفوذ دشمن در دستگاه های کلیدی و تضعیف نظام در انتخاب وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان | در دستگاه های اطلاعاتی نفوذی داریم
انتخاب سکاندار معاونت علمی و فناوری؛ انتخاب سخت دولت چهاردهم
این دولت مستحق این نبود که در روز اول کار خود با این حادثه تلخ روبرو شود
ستاره تراکتور، انتخاب پیراهن مریخی (عکس)
ژاوی سیمونز تیم جدیدش را انتخاب کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 21:502024-08-05سياسي

افرادی در دولت انتخاب شوند که تجربه های تلخ را مجدداً تجربه نکنیم


نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تجربه های تلخ یا شیرین گذشته باید فردی معرفی شود که تجربه های تلخ را مجدداً تجربه نکنیم.

- نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تجربه های تلخ یا شیرین گذشته باید فردی معرفی شود که تجربه های تلخ را مجدداً تجربه نکنیم.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با مهر گفت: سفره مردم باید گسترده تر شود و مردم بتوانند به معیشت خودشان به راحتی برسند و دغدغه نداشته باشند که البته ملزوماتی دارد و یکی از آن ها این است که در معرفی وزیر امورخارجه و سایر وزرای داخلی دقت بیشتری شود.

وی افزود: با تجربه های تلخ یا شیرین گذشته باید فردی معرفی شود که تجربه های تلخ را مجدداً تجربه نکنیم، بلکه باید وزرا با روحیه و پیشنهادات جدید بتوانند آورده ای مازاد بر آورده های قبلی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: وزیر خارجه حتماً به دور از تلخی های گذشته باید بتواند هم روابط بین المللی را ساماندهی کند و هم معیشت و تحریم را دور بزند.

باید برای وزرای داخلی از ظرفیت های داخلی با روحیه جهادی استفاده بشود تا بتوان خواسته های مردم را در امر مسکن، اشتغال و مسائل دیگر حل کرد.

ذاکر گفت: دولت جدید باید امید و امیدواری را برای مردم ایجاد کند و این دولت باید محکوم به موفقیت باشد و این موفقیت صورت نمی گ


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - نماینده - معرفی - اسلامی - ارومیه - شیرین
آخرین اخبار سرویس:

افرادی در دولت انتخاب شوند که تجربه های تلخ را مجدداً تجربه نکنیم

افرادی در دولت انتخاب شوند که تجربه های تلخ را مجدداً تجربه نکنیم