مطالب مرتبط:
شناسایی هویت یک شهید گمنام در پردیس
دانشنامه دوران دفاع مقدس در استان بوشهر تدوین می شود
شناسایی هویت یک شهیدگمنام
گنجینه دوران دفاع مقدس در تمام عرصه ها حفظ شود
مرور برخی رخدادهای دفاع مقدس در مردادماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 12:202024-07-28سياسي

هویت سه شهید دفاع مقدس شناسایی شد


هویت شهیدان رضا کیانی، هوشنگ خوش خبر و عباس رهبری با انجام آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع رسانی به خانواده های آن ها انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هویت شهیدان رضا کیانی، هوشنگ خوش خبر و عباس رهبری از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع رسانی به خانواده های شان انجام شد.

شهید رضا کیانی پیکر بسیجی شهید رضا کیانی که به عنوان شهید گمنام در پارک ساحلی منجیل در استان گیلان به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع رسانی به خانواده محترم شهید کیانی انجام شد.

شهید رضا کیانی فرزند فیروز متولد 1349، از لشکر 14 امام حسین(ع) به جبهه اعزام شد و در 21 دی سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمده بود.

شهید هوشنگ خوش خبر پیکر سرباز شهید هوشنگ خوش خبر که به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای فارس به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع رسانی به خانواده محترم شهید خوش خبر انجام شد.

شهید هوشنگ خوش خبر فرزند میکاییل، متولد 1347، محل سکونت تهران، از لشکر 77 خراسان به جبهه اعزام و در 21 تیرماه 1367 به فیض شهادت نائل آمده بود.

شهید عباس رهبری پیکر مطهر بسیجی شهید عباس رهبری که به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع رسان


برچسب ها: شهید - اطلاع رسانی - شناسایی - آزمایش DNA - کیانی - خوش خبر - آزمایش
آخرین اخبار سرویس:

هویت سه شهید دفاع مقدس شناسایی شد

هویت سه شهید دفاع مقدس شناسایی شد