مطالب مرتبط:
فرش تبریز راهی المپیک 2024 پاریس شد + تصویر
فرش تبریز راهی المپیک 2024 پاریس شد
فرش تبریز راهی المپیک 2024 پاریس شد
فرش تبریز راهی المپیک 2024 پاریس شد
المپیک 2024 پاریس| فاطمه مجلل راهی یک چهارم نهایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 14:202024-07-28ورزشي

فرش تبریز راهی المپیک 2024 پاریس شد


فرش ها و تابلوفرش های دست باف تبریز در دوره های مختلف المپیک و جام جهانی، زبان گویای فرهنگ ایرانی در میان قهرمانان ورزش جهان بوده اند و پرچم داری فرش تبریز در جامعهٔ جهانی که نمادی شاخص از فرهنگ ایرانی است، - پس از مورد اقبال قرار گرفتن در عرصه های مختلف، در المپیک 2024 پاریس نیز خوش درخشیده است.

المپیک 2024 فرصتی دیگر برای فرش تبریز است تا بار دیگر، پس از پرچم داری در المپیک و جام جهانی سال های اخیر، هنر دست تبریز و فرهنگ ایرانی را به جهانیان نشان بدهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، آوازه فرش و تابلوفرش دست باف تبریز، گره خورده با تاریخ و هویت منطقهٔ آذربایجان است که نقش و نگاره های طراحان چیره دست تبریزی بر روی کاغذ، با گره های رج به رج دست های هنرمندان فرش باف، آثاری شگرف بر جای گذاشته است.

کهن شهر تبریز به عنوان پایتخت فرش و تابلوفرش دست باف ایران که یکی از عناصر مهم فرهنگی و بومی این سرزمین است، سال هاست نقش های تار و پود فرش های هنرمندان ایرانی را به جامعهٔ جهانی عرضه کرده است.

  فرش ها و تابلوفرش های دست باف تبریز در دوره های مختلف المپیک و جام جهانی، زبان گویای فرهنگ ایرانی در میان قهرمانان ورزش جهان بوده اند و پرچم داری فرش تبریز در جامعهٔ جهانی که نمادی شاخص از فرهنگ ایرانی است، پس از مورد اقبال قرار گرفتن در عرصه های مختلف، در ال


برچسب ها: تبریز - فرهنگ ایرانی - المپیک - المپیک 2024 پاریس - المپیک 2024 - فرش تبریز - جهانی
آخرین اخبار سرویس:

فرش تبریز راهی المپیک 2024 پاریس شد

فرش تبریز راهی المپیک 2024 پاریس شد