مطالب مرتبط:
شناسایی افرادی که در ایام انتخابات برای شهروندان ایرانی مقیم خارج مزاحمت ایجاد می کردند
سفیر سابق ایران در چین: بانکهای چینی حتی برای ایرانیان مقیم چین حساب باز نمی کنند
چالش های ایرانیان مقیم چین به دلیل عدم پذیرش FATF
به خاطر عدم تصویب FATF، بانکهای چینی حتی برای ایرانیان مقیم چین حساب باز نمی کند / دانشجویان و ساکنین ایرانی چین مراجعات زیادی به این خاطر به سفارت می کردند / چینی ها سعی می کنند رابطه شان با تهران را به علت ماجرای FATF حداقلی نگه دارند / در صورت رفع این مشکل، شاهد گشایش اقتصادی با پکن خوا
شکست ترامپ در جذب آراء رنگین پوستان آمریکایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 10:052024-07-30سياسي

ایرانیان مقیم انگلیس، انتخابات، آراء و انتظارات


از لندن، ایرانیان خارج از کشور در چهل و دومین انتخابات برگزار شده در عمر 46 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران برغم همه دشواری ها و دشمنی ها برای تحقق حاکمیت ملی پای صندوق های رای حاضر شدند تا نهمین رییس جمهور کشور را برگزینند.

یک شهروند ایرانی مقیم انگلیس در این باره گفت: برای ایران قوی رای دادم.

ایرانی دیگر گفت: آمده ام برای آینده کشورم و برای سربلندی مردمم رای دهم و یک بانوی ایرانی مقیم انگلیس هم می گوید برای آبادی کشورم و برای ایران پای صندوق های رای حاضر شد.

ایرانیان مقیم انگلیس و برخی دیگر از کشور های غربی از جمله، آمریکا، فرانسه و آلمان مطابق سال های اخیر در حالی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که برای حضور پای صندوق های رای باید از دالان مشتی فحاش و آلوده دهان عبور می کردند.

یک شهروند ایرانی مقیم انگلیس که می گوید نزدیک پنجاه سال در انگلیس به سر می برد و با پرچم جمهوری اسلامی ایران بر دوش پای صندوق های رای حاضر شد با اشاره به رفتار این افراد گفت: این افراد صورت واقعی خود را نشان می دهند، آنان داد از دموکراسی می زنند، اما جلوی ما را می گیرند که که آمده ایم از حق رای خود استفاده کنیم.

شهروند ایرانی دیگر مقیم انگلیس با اشاره به رفتار سخیف مخالفان ایران گفت: آنان دقیقا نشان می دهند ولو اینکه نظام ایران ایده آ


برچسب ها: ایران - پای صندوق های رای - ایرانی - انگلیس - صندوق های رای - ایرانی مقیم - شهروند ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان مقیم انگلیس، انتخابات، آراء و انتظارات

ایرانیان مقیم انگلیس، انتخابات، آراء و انتظارات