مطالب مرتبط:
حاشیه های امتحانات نهایی همچنان ادامه دارد
نامه دادستان کل کشور به وزیر آموزش و پرورش درباره نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان
دست های ناپاک را قطع کردیم؛ حاشیه درست کردند/ به زودی از زیان خارج می شویم
هاشمی نسب: امیدوارم رضاییان بر حاشیه ها غلبه کند!
عکس لورفته از کارت عروسی دختر محمدباقر قالیباف / عروسی مجللی که حاشیه ساز شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 23:002024-07-27اجتماعي

حاشیه های امتحانات نهایی همچنان ادامه دارد


در حالی که امتحانات نهایی امسال با مشکلات مختلفی همچون توزیع کارت ورود به جلسه آزمون همراه بود، این بار تأخیر در اعلام نتایج امتحانات دانش آموزان را سرگردان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امسال برای نخستین بار امتحانات نهایی در سه ساله دوره متوسطه دوم برگزار شد.

در حالی که کارشناسان آموزشی پیش از این نسبت به تبعات و حجم بالای کار آموزش و پرورش در برگزاری سه ساله امتحانات نهایی و از سوی دیگر افزایش استرس دانش آموزان از سنین پایین تر هشدار داده بودند اما این موضوع از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش مورد توجه قرار نگرفت.

هشدار معاون دادستان که جدی گرفته نشد! غلام عباس ترکی؛ معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در تاریخ 16 اردیبهشت 1403 در نامه ای خطاب به رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات احتمالی برگزاری امتحانات نهایی هشدار داده بود.

او متذکر شد: اگرچه اقدامات قابل توجهی از جمله برگزاری آزمون های شبه نهایی و دیگر اقدامات مرتبط از سوی آن وزارتخانه به منظور فراهم کردن شرایط برای فرایند جدید ارزشیابی دانش آموزان انجام گرفته است، لیکن بر اساس برخی گزارش های دریافتی موضوعاتی از قبیل امنیت آزمون از حیث انتشار پرسش ها، کمبود مدارس دولتی متوسطه دوم جهت انتخاب به عنوا


برچسب ها: امتحانات نهایی - امتحانات - آموزش و پرورش - نهایی - معاون قضایی دادستان کل کشور - دانش آموزان - توزیع کارت ورود به جلسه
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های امتحانات نهایی همچنان ادامه دارد

حاشیه های امتحانات نهایی همچنان ادامه دارد