مطالب مرتبط:
تشکیل پرونده قضایی برای 21نفر ازعاملان آتش سوزی جنگل های کهگیلویه وبویراحمد
شناسایی 21 نفر از عاملان آتش سوزی های جنگل های کهگیلویه و بویر احمد
شناسایی 21 نفر از عوامل آتش سوزی جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد
شناسایی 21 مقصر آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد
روند نگران کننده آتش سوزی جنگل ها در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 06:402024-07-24سياسي

تشکیل 21 پرونده قضایی عاملان آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:21 نفر از عاملان آتش سوزی ها در سطح جنگل ها و مراتع استان در سال جاری به ویژه ظرف یک ماه گذشته شناسایی و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:21 نفر از عاملان آتش سوزی ها در سطح جنگل ها و مراتع استان در سال جاری به ویژه ظرف یک ماه گذشته شناسایی و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

سعید جاویدبخت در نشست برخی اعضای ستاد مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج افزود: پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده اند.

وی اظهارکرد: برخی از این افراد به صورت عمدی به علت اختلافات محلی اقدام به روشن کردن آتش کرده اند اما دلیل اصلی آتش سوزی های عرصه های طبیعی امسال بیشتر ناشی از سوزاندن پسماند مزارع کشاورزی و سرایت آتش به مراتع بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انجام اقدام هایی که منجر به آتش سوزی در جنگل و مراتع شود جرم است و با افراد خاطی برخورد می شود، خاطرنشان کرد: شهروندان ساکن در مناطق نزدیک جنگل های


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - بویراحمد - کهگیلویه - استان کهگیلویه - پرونده قضایی - منابع طبیعی و آبخیزداری
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 21 پرونده قضایی عاملان آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل 21 پرونده قضایی عاملان آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد